Medarbetare kassa & servicedesk Stockholm - Länna

Media-Saturn Nordic Shared Services AB / Butikssäljarjobb / Haninge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Haninge, Ödeshög, Hjo, Vadstena, Boxholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Media-Saturn Nordic Shared Services AB i Haninge, Skövde, Linköping, Jönköping, Norrköping eller i hela Sverige

MediaMarkt Länna söker nu en ny kollega till våran kassa/service-avdelning!
Är du en passionerad, engagerad och driven person som vill vara en del av att fortsätta bygga vår framgång? Brinner du lite extra för hemelektronik och älskar att ge kunder den bästa servicen? Då är det dig vi söker! Vi på MediaMarkt Länna är ambitiösa och kompetenta i en konkurrensutsatt marknad där vi hela tiden strävar efter att var bäst. Vi ger alltid det lilla extra och alltid sätter kunden i fokus. Du arbetar med ett team som tillsammans tar ansvar för hela varuhuset och med stort engagemang skapar en kundupplevelse i världsklass.

Arbetsbeskrivning
I rollen som Kassa/Servicemedarbetare arbetar du i vår kassalinje, informationsdisk och servicedesk. Denna roll innebär att du ska agera MediaMarkts ansikte utåt och se till att de kunder som lämnar varuhuset alltid gör det med en positiv bild av oss som bolag. Utöver att arbeta i kassan och hantera serviceärenden kommer du att sälja försäkringar och tillämpa övrig merförsäljning samt i mån av tid vara behjälplig i varuhuset. Denna roll samarbetar tätt med avdelningsteamet, avdelningschef samt övrig butikspersonal. Det dagliga arbetet i kassan och informationen innebär att du tar emot kunder i informationen och hjälper dem vidare, registrerar försäljning av hemelektronikvaror i våra kassaterminaler och hanterar försäljning av tillbehör och försäkringar. I vår servicedesk arbetar du med att ta emot och hantera reklamationer, serviceärenden och varubyten samt är behjälplig vid felsökning av skadade/trasiga produkter. Du registrerar och följer upp serviceärenden i vårt datasystem, gör reservdelsbeställningar och för daglig kontakt med leverantörer och servicepartners gällande våra reklamationer och serviceärenden.
Tjänsten är en tidbegränsad anställning from Oktober till och med Januari 2022 och har en anställningsgrad på ca 50%. Vi ser gärna att du kan jobba mer vid behov. Tillträde till tjänsten är omgående eller enligt överenskommelse.

Vem är du?
För att lyckas i rollen tror vi att du är utpräglat vänlig och är serviceinriktad, noggrann och snabb. Vi tror att du är van vid att arbeta i högt tempo under stressiga förhållanden och är inställd på att även arbeta kvällar, helger och röda dagar. Du har en vilja och förmåga att ta ansvar, ett lugnt och avslappnat sätt att bemöta människor samt är pålitlig och förtroendeingivande. Har du erfarenhet från ovan nämnda uppgifter är detta starkt meriterande men vi söker dig som vill lära dig den del av arbetet du eventuellt ej tidigare har erfarenhet från. Som person har du ett intresse för hemelektronikprodukter och om du har god datavana/kunskap är det meriterande.

Är du intresserad?
Skicka in din ansökan snarast, dock senast 2021-10-03. Observera att intervjuer sker löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
För frågor eller funderingar vänligen kontakta Dennis Andersson, Admin chef, anderssond@mediamarkt.se
Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid 40%-60%

Publiceringsdatum
2021-09-20

Ersättning
Enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Media-Saturn Nordic Shared Services AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Media-Saturn Nordic Shared Services AB (org.nr 556687-5240)

Arbetsplats
Media-Saturn/Media Markt

Jobbnummer
5981218

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Media-Saturn Nordic Shared Services AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Media-Saturn Nordic Shared Services AB: