Målmedvetna Collectors till Contact Center

Intrum Justitia Sverige AB Operations Support / Redovisningsekonomjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Intrum Justitia Sverige AB Operations Support i Göteborg

Intrum Justitia är Europas ledande företag inom Credit Management Services och erbjuder heltäckande kredithanteringstjänster som ska bidra till att förbättra kassaflöde och lönsamhet för företagets kunder. Intrum Justitia grundades 1923 och har omkring 3100 anställda i 22 länder. Koncernens omsättning uppgick 2010 till 3,8 miljarder kronor. Intrum Justitia AB är noterat vid Nasdaq OMX Stockholm sedan 2002.
Mer information finns på www.intrum.se
Nu söker vi nya medarbetare med tidigare erfarenhet av kundservice via telefon.  
Som medarbetare i Contact Center arbetar du med att besvara inkommande telefonsamtal och e-postmeddelanden från våra uppdragsgivares kunder. Du säkerställer att varje frågeställning hanteras i enlighet med gällande policy och rutin med en hög service.
Vi samarbetar med kundföretag inom många olika branscher, vilket ställer krav på att vi som arbetar inom Contact Center är både kunniga och flexibla. Det är viktigt att varje samtal är av hög kvalité, samtidigt som det också måste hanteras på ett effektivt sätt.
Vi erbjuder en kvalificerad serviceroll där du fungerar som ett ansikte utåt för Intrum Justitia och våra kunder. Som nyanställd får du gedigen utbildning och på sikt har du möjlighet att vidareutveckla dina kunskaper i kredithantering.
Vi söker dig som har:
• Gymnasieutbildning
• 4-5 års arbetslivserfarenhet
• Dokumenterad erfarenhet från kundservice eller callcenter, med bra resultat
• Ekonomiskt intresse
• Väl utvecklad förmåga att uttala dig i tal och skrift
Det är meriterande om du talar ytterligare språk utöver svenska och engelska.

Publiceringsdatum
2011-09-21

Dina personliga egenskaper
Du som söker är serviceinriktad och ser affärsmöjligheter i varje kundkontakt, samt tycker om att arbeta med tydliga mål och uppföljning.  Du är noggrann, ansvarsfull och självständig i ditt arbete.
Det är också betydelsefullt att du har förmåga att sätta dig in i andra människors situation och kan skapa förtroende hos våra uppdragsgivares kunder. Vidare värdesätter vi att du är flexibel och öppen för förändring. Vi förutsätter att du är en god lagspelare som bidrar till samarbetet i gruppen och mellan avdelningar.

Tillträde
Det är viktigt att du kan tillträda tjänsten på heltid från och med måndag 31 oktober 2011 då vi startar vår grundutbildning som pågår under 4 veckor framåt.
Är du intresserad?
Ansök genom att klicka på länken här intill och följ instruktionerna.
Vi arbetar med löpande urval och därför ser vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Välkommen till Intrum Justitia!

Arbetstider och omfattning
Heltid/Vikariat om ca 6-12 månader

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-10-07
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Anna Persson (Contact Center Manager), 031-750 68 10
Anna Ternevik (Facklig representant), 031-61 69 12

Företag
Intrum Justitia Sverige AB Operations Support

Adress
Intrum Justitia Sverige AB Operations Support
Box 41
40120 Göteborg

Jobbnummer
1034853

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Intrum Justitia Sverige AB Operations Support

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Intrum Justitia Sverige AB Operations Support: