Lyhörd rekryterare sökes till statlig myndighet i Göteborg
Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Öckerö,
Härryda eller i
hela Sverige Är du tillgänglig omgående för ett spännande uppdrag inom rekrytering? Tror du att det vore lärorikt och utvecklande att ha en statlig arbetsplats? Om du svarat Ja på detta är du välkommen med din ansökan.
Publiceringsdatum2018-08-21FöretagetVår kund är en viktig myndighet som arbetar för att erbjuda ett tillgängligt, säkert och miljömässigt hållbart transportsystem som möter både resenärer och näringsliv. De ansvarar i och med detta för långsiktig planering av transportsystemet för alla trafikslag samt för byggande, drift och underhåll av vägar.
Om uppdraget:
Start för uppdraget är omgående och det är avgörande att du kan börja med kort framförhållning, helst under v 35. Konsultuppdraget omfattar en heltid och beräknas pågå i ca 6 månader. Det kan finnas chans till förlängning.
ArbetsuppgifterI rollen kommer du att ge ett konsultativt rekryteringsstöd till chefer inom verksamheten i enlighet med rekryteringspolicy. Du kommer att arbeta från ax till limpa i rekryteringsprocessen d.v.s från behovsanalys till anställningsbeslut. Arbetet kommer vara mycket varierande då myndigheten rekryterar till 100-tals olika roller. Beroende på aktuelle process kommer du att ta ett större ansvar över olika rekryteringsmoment. Utöver detta är du behjälplig med övriga HR-frågor och personaladministration.
För rollen ser vi att du är självgående, prestigelös och med en god förmåga att samarbeta. Vi tror också att du som söker trivs i en föränderlig miljö sant har förmåga att prioritera och hantera intressekonflikter.
Kvalifikationer• Personalvetarutbildning på högskolenivå eller annan högskoleutbildning med beteendevetenskaplig inriktning
• Minst 1 års erfarenhet av rekrytering/inom personalområdet
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Goda datakunskaper i Word och Excel
Vad vi erbjuder dig:
Som konsult via oss på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan:
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sofie Nilsson på e-postadress:
sofie.nilsson@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Alla våra lediga tjänster finner du här:
www.bemannia.se/lediga-jobb/ Registrera ditt CV här:
www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/ Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
ca 40h veckan ca 6 månader
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofie Nilsson
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 4302435
Observera att sista ansökningsdag har passerat.