Lönehandläggare/Ekonomiassistent till vår kund i Västra Blekinge

Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Karlshamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Karlshamn, Sölvesborg, Olofström, Bromölla, Ronneby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Karlshamn, Sölvesborg, Olofström, Bromölla, Ronneby eller i hela Sverige

Är du intresserad av att arbeta som lönehandläggare/ekonomiassistent på ett företag i Västra Blekinge? Är du noggrann, gillar siffror och har en positiv inställning? Då har Adecco ett spännande uppdrag för dig!

Publiceringsdatum
2018-12-12

Om tjänsten
I tjänsten som lönehandläggare/ekonomiassistent kommer du att arbeta med vår kunds lönehandläggning samt arbetsuppgifter inom ekonomi såsom leverantörsreskontra, kundreskontra samt andra aministrativa arbetsuppgifter. Du ska även vara behjälplig med receptionstjänst när ordinarie personal inte är på plats.
Har du arbetat i Hogia Lön så är det en fördel.
Om dig
Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet som lönehandläggare samt erfarenhet av lev- och kundreskontra.

Vidare ser vi att du ska vara självgående i din roll som lönehandläggare/ekonomiassistent och kommer tack vare din erfarenhet få möjlighet att sätta dig in i uppgifterna snabbt på bolaget. Är du som person noggrann och lösningsfokuserad kommer du att trivas ypperligt med dina arbetsuppgifter. Vi söker en social och glad person med ett sinne för detaljer, som har en stark egen drivkraft och stort intresse för ekonomi.

Viktigt för tjänsten är:

* Erfarenhet som lönehandläggare
* Erfarenhet av lev- och kundreskontra

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som lönehandläggare/ekonomiassistent är ett konsultuppdrag med start omgående. Uppdraget är på 4 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
* Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

* Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

* Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Hanna Ericsson via 073-684 77 53.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Ekonomi, lön, administration, reception, Blekinge, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Dagtid

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-10
Ange följande referens när du ansöker: ref-27851
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Hanna Ericsson

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Campus Gräsvik 5
37175 KARLSKRONA

Kontorsadress
Campus Gräsvik 5

Jobbnummer
4505048

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: