Löneadministratör med kunskaper i nordisk lön till Din Lön
Help at work / Ekonomiassistentjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Help at work i Malmö,
Växjö,
Göteborg,
Jönköping,
Karlstad eller i
hela Sverige Help at work
Vår kund
Din Lön är en svensk aktör inom området löneadministration, med stark förankring i Stockholmsområdet, men med kunder i hela Sverige och även utomlands. Kunderna finns inom ett stort antal olika näringsgrenar och i skiftande storlek. Företaget har genom strategiska beslut valt att bedriva verksamhet främst inom löneadministration. Löneadministration är därför deras kärnverksamhet med ständig strävan om att alltid vara bäst inom detta område. Det unika med Din Lön är deras stora personliga engagemang och höga servicegrad vilket skall ge deras kunder en upplevelse om att de är löneavdelningen i företaget. Som en naturlig koppling till löneadministration utför de också uppdrag inom HR-administration där de genom kunnig personal och bra verktyg erbjuder deras tjänster tillsammans med löneadministrationen, men också separat.
Målet är att erbjuda högkvalitativa tjänster genom god kompetens, bra tillgänglighet och snabb återkoppling till kund. Bra kommunikation, hög flexibilitet, god kännedom om kundens verksamhet och behov är ledord i verksamheten. Genom lång erfarenhet inom lön och HR-administration skapas möjligheten att tillsammans med kunden kontinuerligt utveckla och förbättra processerna kring lön och HR-administration.
Idag är man ca 10 lönespecialister som tillsammans bistår Din Löns kunder inom lön- och Hr-frågor. Här värderas kompetensutveckling högt. Att hålla sig ajour och fortsätta utvecklas är ett måste för att upprätthålla den goda kvaliteten i deras tjänster. Nya kunder tillkommer kontinuerligt och företaget fortsätter att expandera.
Publiceringsdatum2012-12-04ArbetsuppgifterÖkad efterfrågan på kompetens inom norsk samt dansk löneadministration gör att vi nu söker en duktig och erfaren lönespecialist med god erfarenhet av nordisk lönehantering, allt ifrån administration till kontakt med myndigheter i Norge och Danmark. Som lönespecialist arbetar du nära dina kunder med stort ansvar för en effektiv löneprocess och fokus på service. Vi letar med ljus och lykta i hela landet, och nu specifikt i Skåne, efter dig som redan har nordisk kompetens (ett eller flera länder) och vill fortsätta lära, utvecklas och arbeta med våra grannländer.
ProfilVi söker dig med goda kunskaper i norsk och/eller dansk lönehantering och tror att du har minst 3 års erfarenhet av liknande arbete. Du är engagerad i ditt arbete, servicefokuserad och lägger stor vikt vid att alltid leverera med kvalitet, i tid. Självklart är du noggrann, ansvarsfull och positiv.
Har du tidigare arbetat i Hogia samt FLEX tid och FLEX resor är det meriterande.
Vi välkomnar såväl manliga som kvinnliga sökanden. Placering i Stockholm - Kista (närhet till kollektivtrafik).
Urval och intervjuer sker löpande så skicka din ansökan redan idag till ansvarig rekryteringskonsult Ida Tegner, Help at Work.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-02-04
Ange följande referens när du ansöker: 313
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda Tegner 073-633 01 78
ida.tegner@helpatwork.seFöretagHelp at work
AdressHelp at work
Kungsgatan 37, 4 tr
11156 Stockholm
Jobbnummer 1408826
Observera att sista ansökningsdag har passerat.