Löneadministratör med erfarenhet av primula sökes till kund
Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2017-05-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Löneadministratör med erfarenhet av primula sökes till kund" (publicerad 2017-06-16) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi på Bemannia söker nu dig som vill arbeta heltid som löneadministratör hos vår statliga kund i södra Stockholm. Uppdraget startar i början av september 2017 och pågår till slutet av december 2017, med chans till ytterligare förlängning. Du blir anställd av oss på Bemannia och uthyrd konsult hos vår kund.
Dina arbetsuppgifter:
• Ta fram lönelistor
• Bearbeta och kontrollera löneunderlag
• Ta fram rapporter och statistik
• Redovisa skatter och arbetsgivaravgifter
• Svara på frågor från anställda (t.ex. om lön och semester)
• Sammanställa tid- och frånvarorapporter
Dina kvalifikationer:
• Minst tre (3) års erfarenhet som löneadministratör
• Gymnasieexamen eller likvärdig utbildning
• Tidigare erfarenhet av systemet Primula
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Goda kunskaper i ekonomi- och lönesystem
• Meriterande om du har arbetat på universitet eller högskola.
Dina personliga egenskaper:
För att trivas i rollen som löneadministratör tror vi att du är självständig och självgående. Du är initiativrik och kan själv se vad du behöver prioritera genomgående i lönehanteringar. Vidare bör du även vara strukturerad och ha ett analytiskt arbetssätt där du är noggrann.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, fö
rnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Våra tjänster finner du på följande sida
Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2017-05-31ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristina Fransson
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3530922
Observera att sista ansökningsdag har passerat.