Löneadministratör
Proffice Sverige AB/Norrköping / Ekonomiassistentjobb / Nyköping
2011-02-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Löneadministratör" (publicerad 2011-04-21) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Nyköping,
Oxelösund,
Trosa,
Gnesta,
Flen eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB/Norrköping i Nyköping,
Oxelösund,
Flen,
Norrköping,
Söderköping eller i
hela Sverige Till ett av våra kundföretag i Nyköping söker vi en löneadministratör.
I arbetsuppgifterna ingår koncernmässig rapportering, statistik gentemot intressenter så som myndigheter, pensionsförvaltare etc.
Framtagning av rapporter internt t.ex sjuk- och övertidsstatistik.
Underhåll och uppdatering av företagets HR-system. Stödja chefer och medarbetare avseende tidredovisning och reseräkningar. Stödja och administrera avseende lönekörning med efterföljande arbete.
Uppdraget startar omgående och beräknas pågå i ca 6 månader med möjlighet till förlängning.
Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av löneadministrationsarbete, både för tjänstemän och arbetare. Meriterande är erfarenhet från större företag, gärna i multinationell miljö och /eller erfarenhet av ekonomiavdelning med tydlig koppling mot personalorienterade frågor.
Du har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska vilket är koncernspråket.
Du har mycket hög IT-mognad. Meriterande är erfarenhet från lönearbete i Hogia och/eller SAP baserat HRM system (People Soft).
Urval och intervjuer sker löpande, du är välkommen att söka på
www.proffice.se.Publiceringsdatum2011-02-03Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön + rörlig lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagProffice Sverige AB/Norrköping
AdressProffice Sverige AB/Norrköping
Pronova
60186 Norrköping
KontorsadressS:t Persgatan 19
Norrköping
KontaktuppgifterTelefonnummer: 011-21 33 40
Faxnummer: 011-213350
Jobbnummer 840666
Observera att sista ansökningsdag har passerat.