Leveranskoordinator till Instabox
Instabox / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Instabox i Stockholm,
Linköping,
Borlänge,
Mjölby,
Göteborg eller i
hela Sverige Om Instabox
Instabox är en tech-startup som vill förändra logistikbranschen. Vi tycker att det ska vara smidigt att handla på nätet och vi erbjuder våra kunder en snabb och smidig frakttjänst- allt för att underlätta i vardagen. Idag har vi ett tjugotal samarbetspartners där vi arbetar efter att våra konsumenter ska kunna handla och hämta ut sina order i något av våra 200 smarta skåp samma dag.
Att arbeta hos Instabox betyder att du är med och utvecklar en ny tjänst för våra kunder.Om du vill ha en möjlighet att påverka och växa i ett bolag- samtidigt som du blir expert på det du tycker är roligt- då är Instabox bolaget för dig! Tillsammans bygger vi en tjänst som våra användare älskar.
Om jobbet
Som Leveranskoordinator hos Instabox ansvarar du för att våra körningar utförs enligt ett tight tidsschema. Före varje körning kommer du att leda paketsorteringen och medan körningen pågår kommer du att jobba som support till kurirerna och hålla koll på att allt går som det ska. Du kommer att ha ett stort kontaktnät då du koordinerar för våra leveranser och ha daglig kontakt med våra kurirer och kundtjänstteam.
Du kommer att jobba i ett team tillsammans med fyra andra kollegor och ha varierande uppgifter. I takt med att bolaget växer kan du komma att ansvara för projekt och få fler ansvarsområden.
Om dig som söker
Vi ser gärna att du har arbetat i en koordinerande roll innan där du har haft breda kontaktytor och arbetat serviceinriktat. Vi tror att du är en person som har stenkoll på detaljerna och som gillar attha en bra struktur i ditt arbete. Du trivs i en fartfylld miljö och gillar att ha många bollar luften. Givetvis ser vi att du har ett stort intresse för logistik, även om du inte behärskar det fullt ut idag (det gör vi!).
Du är schysst! Du är omtyckt av folk omkring dig och många skulle beskriva dig som snäll, generös och serviceinriktad. Du väntar inte på att någon ska säga åt dig vad du ska göra utan är bra på att själv ta initiativ och vill ständigt förbättra dig själv och verksamheten. Du blir motiverad av att bygga upp något och du gillar att själv få påverka och sätta ditt avtryck.
Publiceringsdatum2019-01-29Kvalifikationer• B-körkort
• Gymnasial utbildning
• Svenska och engelska obehindrat i text och tal
Meriterande
• C-körkort
• Erfarenhet från lager eller att köra budbil
• Erfarenhet från E-handel
Vi erbjuder dig
Som Leveranskoordinator hos Instabox kommer du att få ett varierande och fartfyllt arbete. Du kommer att vara del av ett härligt team som alla är med och utvecklar Instabox. Då du blir en del av ett växande bolag kommer du att ges goda utvecklingsmöjligheter och möjlighet att själv påverka ditt arbete. Detta är en heltidstjänst och arbete på kvällar och helger ingår.
Vi ser gärna att du kan börja så snart som möjligt. Just nu sitter vi i lokaler i Västberga men kommer att flytta till Bromma i vår där du kommer att arbeta. Vi intervjuar löpande- så skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor rörande tjänsten är du välkommen att kontakta Amanda Rietz på
amanda@instabox.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Övrig information
Start: Omgående.
Plats: Stockholm.
Lön: Enligt överenskommelse.
Anställningsform: Tillsvidare, vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Arbetstider: Obekväma tider ingår i arbetet.
Arbetsgivare: Instabox AB.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-07-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmanda Rietz
amanda@instabox.seFöretagInstabox
AdressInstabox
Vretensborgsvägen 24
12630 Hägersten
KontorsadressVretensborgsvägen 24, Hägersten
Jobbnummer 4581695
Observera att sista ansökningsdag har passerat.