Leveranskoordinator
Quest Consulting Sverige AB / Administratörsjobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Quest Consulting Sverige AB i Karlskrona,
Ronneby,
Karlshamn,
Kalmar,
Älmhult eller i
hela Sverige För vår kund söker vi nu en Leveranskoordinator.
Uppdragsbeskrivning:
Ansvarig för att samordna leveransen av kundens IoT-lösningar och arbeta för att uppfylla deras kunders förväntningar när det gäller ledtid och kvalitet. I kontakt med hela företaget och du är både organisationens och kundens kontakt i alla frågor som rör leverans av våra tjänster och förändringar/uppställningar.
Huvudsakliga ansvarsområden och resultat:
Ansvarig för att leda och samordna onboarding, offboarding och kundförändringar (inklusive testuppställningar)
SIM-hantering - hantera inköpsorder, placera SIM-beställningar och stödja vid löpande av problem
Förberedelse och administration av interna/externa rapporter
Fallhantering - stöd internt/externt med förfrågningar och frågor
Delta i förbättringsarbete - leveransprocess, kvalitetsmål etc.
Intern/extern relationer:
Denna roll kräver en hög grad av samarbete med andra interna team och leverantörer.
Regelbunden kontakt med kunder, leverantörer, moln- och nätverksoperationer, serviceoperationscenter, fakturering, tekniska lösningsspecialister, kundansvariga, produktledning etc.
Erfarenhetskrav:
Starka datorkunskaper och administrativa färdigheter
Utmärkta kommunikationsfärdigheter både på engelska och svenska (muntlig och skriftlig)
Teknisk erfarenhet och förståelse för telekom/IoT/molntjänster är en fördel
Erfarenhet av att arbeta i Salesforce är meriterande
Erfarenhet av att arbeta i en kundorienterad roll/med kundsupport är en fördel
Erfarenhet av internationella och mångkulturella miljöer är en fördel
Publiceringsdatum2024-04-29Dina personliga egenskaperDu behöver vara ansvarsfull, flexibel och en lagspelare
Du är strukturerad med en god förmåga att prioritera, planera och utföra arbetsuppgifter för att möta deadlines
Du har starka administrativa färdigheter, är noggrann och trivs med att hålla ordning och reda
Du har starka kommunikationsfärdigheter för att bygga goda relationer med kunder och kollegor
Du är självständig och tar egna initiativ.
Du är serviceinriktad och levererar högkvalitativt stöd och trivs med kundinteraktioner.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om företagetQuest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Ersättning Månadslön - Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Quest Consulting Sverige AB (org.nr 556945-6659),
https://quest.se/ Jobbnummer 8644884
Observera att sista ansökningsdag har passerat.