Ledningsassistent med kontorsansvar
Atea Sverige AB Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Atea Sverige AB Stockholm i Stockholm,
Norrköping,
Linköping,
Jönköping,
Umeå eller i
hela Sverige Är det du, då är Atea ditt självklara val. Vi erbjuder våra kunder hela bredden inom it-infrastruktur och har många av branschens bästa specialister.
Publiceringsdatum2007-10-26Dina arbetsuppgifter• Bistå VD och CFO med t ex planeringsarbete, bevakning av inkommande samt planering och administration av pågående ärenden, ta fram informationsmaterial och presentationsmaterial, planera, samordna, förbereda, boka och administrera möten och konferenser (mindre och större)
• Ansvara och samordna företagets lokaler och facility management såsom receptionen på vårt huvudkontor i Kista
• Upphandla vissa administrativa inköpsavtal för Sverige
KvalifikationerVi ser att du har lägst treårig gymnasieexamen samt erfarenhet från kvalificerade assistentuppgifter eller liknande ovanstående arbetsuppgifter. Meriterande är även erfarenhet av att arbeta i ett entreprenörstyrt och snabb växande företag.
Du ska även ha en vana av att sköta planering, protokoll, möten, presentationsmaterial m m samt väl behärska Word, Excel och PowerPoint.
Att du har en god svenska och engelska i såväl tal som skrift och en förmåga att uttrycka dig korrekt samt lätt att formulera dig i skrift ser vi som en självklarhet. Du skriver självständigt protokoll, minnesanteckningar och informationsmaterial.
Dina personliga egenskaperDu är en professionell person med positiv inställning, social kompetens, driven, service-inriktad, proaktiv och har en talang inom administration. Du har även en förmåga att arbeta självständigt och gör rätt prioriteringar så att du ständigt ligger steget före.
Vi sätter ett stort värde till att du har en mycket god organisatorisk förmåga samt ett sinne för detaljer och är mycket noggrann.
Som person är du prestigelös och kan arbeta på olika nivåer när det behövs. Du har en förmåga att snabbt hantera både tekniska och mänskliga hinder så att uppgiften blir löst och målen nås.
Slutligen är du ödmjuk och har en stark självkänsla.
Atea erbjuder
Du kommer att arbeta i en stimulerande företagskultur med många formella och informella aktiviteter och med bra utvecklingsmöjligheter samt ett företag i medvind. Vi tillhandahåller de verktyg och möjligheter som du behöver för att utveckla dig själv och vår verksamhet - du bidrar med viljan, drivkraft och dådkraft. Hos oss får du dessutom kompetenta, erfarna, roliga och smarta arbetskollegor.
Vi har ett gemensamt syfte och mål - att göra komplicerade infrastrukturlösningar enkelt för våra kunder. Här råder högt i tak och verksamheten genomsyras av öppenhet, delaktighet och förankring.
Så ansöker duFör ansökan gå in på
www.atea.se/jobbOm Atea
Precis som Svensk Friidrott siktar vi alltid högst upp på prispallen. Det är därför vi kallar oss Svenska landslaget i it-infrastruktur och är officiell sponsor till svensk friidrott.
Atea är Sveriges ledande obundna leverantör av it-infrastruktur. Vi har över 1 000 medarbetare på 25 orter från Malmö i söder till Luleå i norr och en omsättning på 6 300 MSEK. Atea ingår tillsammans med Ementor och Topnordic i Ementorkoncernen som är noterad på Oslobörsen, med totalt 3 100 medarbetare på 48 platser i Sverige, Danmark, Finland, Norge och Lettland. Ementorkoncernen är Nordens största och Europas tredje största leverantör av it-infrastrukturprodukter och tjänster och omsatte drygt 15 000 MSEK under 2006. Mer information hittar du här på vår webbplats.
Anställningstyp/arbetstiderHeltid
ErsättningFast
KontaktJohannes Engström, 084774851,
johannes.engstrom@atea.com , HR Specialist
Så ansöker duSista ansökningsdag 2007-11-02
FöretagAtea Sverige AB Stockholm
Box 18
16493 KISTA
Telefonnummer: 08-4774700
Mer information på
http://www.atea.seKontorsadressKronoborgsgränd 15
KISTA
Jobbnummer 38017
Observera att sista ansökningsdag har passerat.