Ledigt jobb som orderadministratör till International Färg!
Manpower / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Vi söker nu efter en duktig orderadministratör/administratör som söker efter en ny utmaning! Är du dessutom en fena på Excel så tycker vi du ska söka direkt. Läs mer och skicka in din ansökan direkt, intervjuer sker löpande.
Om International Färg:
"International Färg är världsledande inom Rostskydd, Sjöfart och Båtfärger. Företaget ingår i AkzoNobel- världens största färgtillverkare. De tillhandahåller tekniska lösningar och produkter som uppfyller deras kunders behov och miljökrav. Deras moderna anläggning är beläget i Angered utanför Göteborg."
Om tjänsten som administratör:
Hos International färg får du möjlighet att arbeta på ett globalt företag som ingår i världsledande Akzo Nobel. Du kommer arbeta i en industriell miljö i deras anläggning som ligger en kvart utanför centrala Göteborg. Ett plus är om du har körkort och bil.
Dina arbetsuppgifter kommer vara:
* Som orderadministratör kontrollerar du orderflöde och att orders stämmer utifrån färgkoder. Färgen tillverkas sedan utifrån ordern och skickas till olika lager och länder.
* Du ska kontrollera och jämföra lagerlistor mot saldo genom interna Excel dokument.
* Du kontrollerar leveranser för att se att allt flyter på enligt planering.
* Du får hjälpa till i att skriva nya orders i interna system.
Din roll är central för att rätt order ska skickas och stor vikt läggs på din förmåga att kunna vara noggrann, nyfiken och strukturerad.
Detta uppdrag är initialt en anställning via Manpower. Uppdraget kommer löpa under sex månader på heltid och förlagd till ordinarie kontorstider på vardagar. Start är omgående. För rätt person kan det finnas möjlighet till en fortsatt karriär i form av direktanställning hos kund.
Vem är du?
Vi söker dig som har god erfarenhet av orderadministration alternativt väldigt god bakgrund inom administration. Du är effektiv och noggrann och har med fördel ett gott siffersinne! Som orderadministration läggs stor vikt vid din noggrannhet och du har väldigt goda kunskaper inom Excel. Det är viktigt att du är drivande och tar för dig, du trivs i en industriell miljö och har lätt att anpassa dig till olika arbetsgrupper. Du ser positivt på att hugga tag i nya arbetsuppgifter och är snabbtänkt när nya saker dyker upp i vardagen.
Erfarenheter:
* Krav på mycket goda kunskaper i Excel och goda datorkunskaper.
* Mycket god engelska, både i tal och skrift.
Vad kan Manpower erbjuda dig?
Du får en inkörsport till en fantastisk karriär hos Manpower som är en av Göteborgs största och bästa arbetsgivare. När du blir anställd hos oss ligger vårt enorma kontaktnät som en trygg grund till din yrkesmässiga utveckling. Vi ser att du som konsult inte bara ska trivas med ditt jobb men värnar också om att du ska få möjlighet att växa som person när du går på uppdrag hos oss!
Hur söker jag tjänsten?
Det är enkelt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV på
http://manpower.se. Notera att vi INTE tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsterna bli tillsatta före sista ansökningsdatum.
Har du frågor kring tjänsten?
Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svar
Vid tekniska frågor om din ansökan vänligen kontakta Manpowers Webbsupport på 020-26 51 00
Vid andra frågor får du gärna maila mig på
Sofia.Appelros@manpower.seVarmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract
Publiceringsdatum2019-02-13ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-27
Ange följande referens när du ansöker: cdf5a7b1-bdeb-
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Appelros
Sofia.Appelros@manpower.se +46705389251
FöretagManpower
AdressManpower
41104
41104 1480
KontorsadressLilla bommen 5a
Jobbnummer 4612642
Observera att sista ansökningsdag har passerat.