Kvalitetsutvecklare till Kundservice på 3
3 / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 3 i Stockholm,
Solna,
Täby,
Södertälje,
Gnesta eller i
hela Sverige 3 dares to be different. We are a rapidly growing company that constantly challenges the mobile communications market in our quest for Sweden's most satisfied customers. Now we are looking for dedicated people who want to become the best at what they do in a high paced and energetic environment.
Vi söker dig som vill vara med och driva Kundservice Privats sätt att arbeta med systematisk kvalitetssäkring och vara drivande i utveckling av rutiner och processer. Framförallt hjälper du oss att utvecklas och bli ännu bättre i våra kundkontakter.
I din roll är du navet i kundservice kvalitetsutveckling och processutveckling. Du stöttar organisationen med analyser av vad kunder ringer in om och varför, samt hur vi kan bli bättre i mötet med kunden. Detta i syfte att utveckla vår kvalitet, effektivitet och vår försäljning. Du jobbar i ett team med andra kvalitetsutvecklare inom Kundservice, och specifikt med avdelningen Privat i syfte att utveckla oss. För att bli en riktig fena på din tjänst behöver du vara duktig på att leda genom andra för att lyckas driva igenom rekommenderade aktiviteter till förbättring. Du kommer att leda utvecklingsarbete för individer, grupper och för verksamheten. Du behöver vara smidig och van vid tvärfunktionella samarbeten då du kommer representera Kundserviceavdelningen i olika forum.
Du kommer att rapportera direkt till avdelningschefen för Kundservice privat och ingå i en grupp som består av gruppchefer, en operativ chef, ytterligare en kvalitetsutvecklare, en partneransvarig och en coachchef. Tillsammans ansvarar vi för våra 250 kundansvarigas försäljning, kundnöjdhet och effektivitet.
Som person söker vi dig som trivs med att jobba med detaljer som förklarar samband vilket i sin tur påverkar helheter. Du behöver vara strukturerad i ditt arbete, analytisk och pragmatisk i dina relationer med andra, gilla att växla mellan att jobba i grupp och självständigt. Du är pedagogisk och kommunikativ. Du behöver nå fram med dina budskap till individer och grupper i utbildningssyfte såväl som i ledningsgruppen. Du ansvarar för månatliga analyser och löpande samtalskalibrering.
Vi ser gärna att du som nästa stjärna i gänget har:
• Universitetsexamen
• Erfarenheter av processutveckling och projektledning
• Goda kunskaper i office-paketet, (Visio, Excel, Powerpoint)
• Goda kunskaper i såväl svenska som engelska
• Erfarenheter från annan kundservice, callcenter m.m.
Vi ser gärna att du redan idag jobbar med kvalitetsutveckling eller likande arbetsuppgifter. Att du kommer från en annan bransch är inget hinder. Rätt person är viktigast.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi som jobbar här trivs tillsammans. Vi jobbar hårt för att nå våra mål och vi firar våra segrar. Gillar du en informell men proffsig miljö där vi lever våra värderingar, så kommer du garanterat att trivas här. Vår VD bjuder regelbundet på frukost i caféet, vi har aktiviteter som pubkvällar och hälsotävlingar. Om du vill växa tillsammans med oss så finns det stora utvecklingsmöjligheter. Visste du att vi har blivit utsedda till en av Europas femte bästa arbetsplats?
För frågor hör av dig till avdelningschef Annika Myrberg 0735 438225.
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
Publiceringsdatum2015-10-15ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretag3
Adress3
Lindhagensgatan 98
10425 STOCKHOLM
KontorsadressLindhagensgatan 98
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2479790
Observera att sista ansökningsdag har passerat.