Kundtjänstmedarbetare till Telia Company

Bravura / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2016-06-10

Företaget
Telia Company har verksamhet i Norden, Baltikum, Eurasien inklusive Ryssland och Turkiet, samt i Spanien. De hjälper människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader.
Detta uppdrag sträcker sig initialt över sommaren, med mycket god chans till förlängning för rätt person.

Dina arbetsuppgifter
Rollen innebär att du som del av en second line support hanterar ärenden kopplat till E-legitimation. Du ansvarar för att ge support till kunder via telefon, mail och webb där du hjälper såväl privatpersoner som kunder från landsting, sjukhus och företag. Du löser ärenden av olika svårighetsgrad och då du hanterar känslig information så kommer utdrag ur brottsregistret att krävas.

Kvalifikationer
• Du har en avslutad gymnasieutbildning
• Du bör ha en allmänt god datorvana
• Meriterande är tidigare erfarenhet av teknisk support, erfarenhet av arbete i affärssystem samt kunskaper i Mac
• Du talar och skriver obehindrat på svenska

Vi tror att du som söker trivs i en föränderlig miljö, där din vilja och förmåga att hjälpa andra i en kundorienterad organisation kommer till sin rätt. Du är lösningsorienterad samt är trygg och orädd i kontakt med nya människor.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, support, e-legitimation, telekom, supportdesk, supportdeskmedarbetare, kundtjänstmedarbetare, säkerhetslösningar

Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse., Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karl Kullbratt 08-40024050 karl.kullbratt@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2897994

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: