Kundtjänstmedarbetare till Sergel Kredittjänster
Bravura / Butikssäljarjobb / Gotland
2019-04-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till Sergel Kredittjänster" (publicerad 2019-05-27) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Gotland,
Västervik,
Valdemarsvik,
Oskarshamn,
Borgholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Gotland,
Oskarshamn,
Oxelösund,
Nynäshamn,
Nyköping eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2019-04-15FöretagetSergel Kredittjänster är ett inkassoföretag som arbetar med kredit- och inkassotjänster i Norden och Baltikum. Företaget består av cirka 165 medarbetare. Arbetsplatsen präglas av en god atmosfär, högt i tak och utvecklande arbetsuppgifter. Tjänsten är placerad i Sergels nyrenoverade lokaler i Visby.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Dina kunder har antingen fått en faktura som de inte har betalt eller så är fakturan redan hos inkasso. Din arbetsuppgift är att hitta rätt betalningslösning tillsammans med kunden, det kan innebära att informera om olika möjligheter som självbetjäningstjänster eller att erbjuda avbetalningsplan och anstånd vid behov. Du administrerar sedan ärendena i de olika affärssystemen. Ditt arbete följs upp inom olika fokusområden kontinuerligt i syfte att ständigt utveckla dig i rollen. Sergel arbetar löpande med utbildning och kompetensutveckling.
Du kommer att erbjudas en gedigen introduktion för att skapa en förståelse för Sergels arbetssätt och system. Du ingår i ett team som består av cirka 30 medarbetare i varierande åldrar och med olika bakgrund. Arbetsplatsen präglas av att man har roligt på jobbet och värdesätter ett gott samarbete och teamkänsla.
Kvalifikationer• Arbetslivserfarenhet från relevant område som exempelvis kundtjänst, service eller administration.
• Avslutad gymnasieutbildning, eftergymnasial utbildning inom ekonomi är meriterande.
• God datorvana.
• Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom inkasso eller ekonomi.
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska.
För att lyckas i rollen tror vi att du som person är en bra teamspelare och tycker om att arbeta i grupp samtidigt som du har förmågan att jobba självständigt. Du är van att driva ditt egna arbete framåt på ett självständigt och strukturerat sätt. Vi tror vidare att du är initiativrik och tycker om att komma med förbättringsförslag. Viktigt är att du tycker om att arbeta med kundkontakter och förstår vikten av ett gott bemötande. Du är flexibel och kan lätt anpassa dig till nya arbetssätt. Vidare är du van vid ett högt tempo och du har förmågan att klara av flertalet arbetsuppgifter samtidigt.
Vid urvalet kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Övrig information:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer anställas direkt hos Sergel.
Start: 27 maj
Plats: Visby, Gotland
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, Julia Jobacker via
julia.jobacker@bravura.se Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval och sista ansökningsdatum är den 16 april. Välkommen med din ansökan!
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='
https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Sökord: kundservice, kundtjänst, service, inkasso, sergel, visby, kundvård, customer care agent, ekonomi, administration, kund, juridik
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJulia Jobacker
julia.jobacker@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0980
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4732245
Observera att sista ansökningsdag har passerat.