Kundtjänstmedarbetare till Klarna sökes! (Deltid)

Sykes Sweden AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sykes Sweden AB i Göteborg, Kungsbacka, Borås, Gislaved, Gnosjö eller i hela Sverige

Är du i början av din arbetskarriär och vill få en ovärderlig erfarenhet att skriva in på ditt CV? Motiveras du av att hjälpa andra och har du ett leende på läpparna när du gör det?

Just nu söker vi deltids medarbetare till Klarnas Kundtjänst och vi tror att DU kan vara rätt person för jobbet!

Publiceringsdatum
2018-08-08

Dina arbetsuppgifter
I din roll som kundtjänstmedarbetare på Klarna kommer du hjälpa kunder med olika betalningslösningar. Din uppgift blir att leverera kundservice av högsta klass och din dag kommer fyllas av frågor kring exempelvis fakturor och betalningspåminnelser. Arbetet sker främst via inkommande samtal per telefon, men mailkontakt med kunder är även en del av arbetet.

Om dig:
Vi tror att du är en social och utåtriktad person som är redo att ta klivet in i serviceinriktad roll. Då stor del av arbetet sker via telefon behöver du snabbt kunna ta beslut för att hitta den bästa lösningen för kunden. Du kommer arbeta i ett team och därför är det viktigt att du trivs med att samarbeta med andra.

Krav för rollen är att du har en avslutad gymnasieutbildning samt att du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Det är meriterande för tjänsten, men inget krav, om du har tidigare erfarenhet av service och kundtjänst.

Mer information:
Arbetspassen kommer att förläggas måndag till fredag 9:30 till 14:30.

Du kommer erbjudas en fast lön och anställning i enlighet med kollektivavtal med Unionen.

Av säkerhetsskäl kommer vi be om ett utdrag ur belastningsregistret innan anställning kan erbjudas.

Så ansöker du
Om detta låter intressant - skicka ansökan med CV och personligt brev till job_gothenburg@sykes.com. Intervjuer och urval sker löpande.

Genom att skicka in din ansökan med tillhörande personuppgifter godkänner du att vi tar del av och lagrar dessa under tiden tjänsten är öppen för ansökan.

Har du frågor gällande tjänsten?
Kontakta då gärna någon av personerna nedan

Ia Rundqvist, HR-assistent
ia.rundqvist@sykes.com

Hampus Olander, HR-assistent
hampus.olander@sykes.com

Om SYKES:
SYKES finns i Sverige på orterna Sveg, Dals-Ed, Göteborg och Kalmar.
SYKES är en global uppdragsgivare som utför tjänster till Global 2000-företag. Med huvudkontoret i Tampa, Florida, tillgodoser Sykes behoven av sofistikerade lösningar hos stora företag runt om i världen, främst inom kommunikation men också finansiella tjänster, teknik och hälsoindustrin. SYKES' olika kunskaper inom effektiv kundservice hittar konsumenternas viktiga beröringspunkter i alla kundrelationer.

Med över 70 kontaktcenter och 54.000 anställda, inkluderar våra resurser land-, kustnära- och offshore-platser samt 7000+ hembaserade arbeten. Stödet SYKES ger kunderna via olika medier (telefon, e-post, chatt, sociala och SMS), och på många språk, maximerar kundupplevelsen och kundlojaliteten hos klienterna. För ytterligare information besök www.sykes.com.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-29

Företag
Sykes Sweden AB

Kontorsadress
Götaverksgatan 8

Jobbnummer
4280412

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sykes Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sykes Sweden AB: