Kundtjänstmedarbetare till huvudkontoret sökes
NetOnNet / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos NetOnNet i Borås,
Malmö,
Västerås,
Botkyrka,
Järfälla eller i
hela Sverige Kort beskrivning av företaget:
Vill du arbeta i en otroligt spännande bransch på ett av Sveriges största hemelektronikföretag med världens kanske roligaste produkter? NetOnNets kundserviceavdelning är placerad på huvudkontoret i Borås.
Avdelningen består i dagsläget av ca 35 personer som hanterar alla inkommande kundkontakter via telefon, chat och mail för både Sverige och Norge. Arbetet sker i högt tempo med hög servicekänsla.
Vi söker dig som är lyhörd, målinriktad och trivs med service, support och försäljning. Inställningen "vad kan jag hjälpa dig med?" ska genomsyra hela ditt arbete. Vi strävar efter att hela tiden förbättra servicenivån genom att aldrig sluta lära och se vårt arbete ur kundens ögon.
INFORMATION OM LEDIG TJÄNST
Titel: Kundtjänstmedarbetare
Beskrivning av arbetsuppgifter:
Publiceringsdatum2013-09-13KvalifikationerDu ska ha minst gymnasieutbildning, tidigare erfarenhet från något serviceyrke och då gärna detaljhandel, du är van vid att sälja antingen över telefon eller i butik. Erfarenhet från hemelektronikbranschen är meriterande.
Du är en person som är utåtriktad och har lätt för att skapa kontakt med andra människor. Du är initiativrik och vill bidra till en hög trivsel på avdelningen. Struktur, ordning och noggrannhet är personliga egenskaper som är viktiga för dig. Du har hög integritet och ansvarskänsla i ditt arbete och är positiv och hjälpsam som person. Att vara serviceinriktad är en självklarhet för dig och du brinner för att hjälpa kunden.
PC-vana samt goda kunskaper i Officepaketet är ett krav. Har du erfarenhet från affärssystemet Jeeves ses det också som meriterande.
Du har goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift). Engelska är vårt koncernspråk och det är därför viktigt att du behärskar engelska i både tal och skrift. Har du kunskapar i norska ses det som meriterande då avdelningen hanterar både svenska och norska kundärenden.
Dina arbetsuppgifterHantering av alla förekommande arbetsuppgifter på en kundserviceavdelning såsom:
• Telefonförsäljning (ingående försäljning)
• Leveransfrågor
• Service- och reklamationsärenden
• Produktrådgivning
• Andra förekommande administrativa uppgifter
Tjänst/Arbetstid
Tjänsten är en fast anställning på heltid. Arbetstiden är förlagd dagtid (mån-fre) efter schema
Placering är på NetOnNets huvudkontor i Borås.
Låter detta som en tjänst för dig så kan vi erbjuda ett mycket stimulerande arbete i ett av Sveriges mest expansiva hemelektronikföretag.
Kontaktperson för detta jobbVänligen sänd din ansökan med tillhörande CV senast den 20/9-2013 till
ansokan@netonnet.com Märk ansökan "kundtjänstmedarbetare".
Beskrivning av kvalifikationer:
se föregående.
ANSTÄLLNINGSVILLKOR
Tillträde: Omgående
Typ av anställning: Vanlig anställning
Erfarenhet: Erfarenhet krävs
Varaktighet: Tillsvidare
Arbetstid: Heltid
Löneform: Fast lön
ANSÖKAN
Senast: 20130920
Skriftligt: Enbart skriftligt
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Tillsvidare
Tillträdeomgående
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: Märk ansökan "kundtjänstmedarb
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ansokan@netonnet.comKontaktEwa Bideberg 033-7233411
ewa.bideberg@netonnet.comJoe Björn 033-7233967
joe.bjorn@netonnet.comFöretagNetOnNet
AdressNetOnNet
Box 1716
50117 BORÅS
KontorsadressBockasjögatan 12
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 033-488400
Faxnummer: 033-488420
Jobbnummer 1652258
Observera att sista ansökningsdag har passerat.