Kundtjänstmedarbetare till fastighetsbolag
Bemannia Kontor AB / Butikssäljarjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Bemannia är ett svenskägt och komplett fullserviceföretag inom rekrytering och bemanningsbranschen. Ledningen för Bemannia har mer än 25 års erfarenhet. Vi är pionjärerna inom svensk bemanning och rekrytering och med grund i en stark småföretagaranda och entreprenörskap löser vi varje uppkommen beställning. Bemannia rekryterar och hyr ut personal inom affärsområdena Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration.
Vår kund i fastighetsbranschen söker en trevlig och duktig medarbetare till sin Kundtjänst. Du blir anställd av Bemannia men blir uthyrd till vår kund. Uppdraget är ett löpande bemanningsuppdrag och tjänsten startar efter årsskiftet. Tjänstgöringsgraden är 100%. Kontoret och arbetsplatsen är belägen i centrala Södertälje.
Publiceringsdatum2010-12-18ArbetsuppgifterTjänsten innebär att Du kommer att arbeta på företagets kundavdelning. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder för att besvara frågor och hjälpa dem med olika ärenden. Exempel på detta kan vara fakturafrågor eller information om produkten. Tjänsten innebär också ett backofficeansvar där Du arbetar med de ärenden Du mottagit från kund.
BakgrundVi söker Dig som har något års arbetslivserfarenhet inom områden från kundtjänst, ordermottagning samt van att arbeta med telefon som ett arbetsredskap. Det är meriterande om Du har en ekonomisk utbildning. Du ska även ha goda kunskaper i Officepaketet samt i det svenska och engelska språket i både tal och skrift.
Det är meriterande om Du tidigare har arbetat inom kundtjänstcenter där frågor om ekonomi förekommit och har vana av att arbeta i ärendehanteringssystem, kund- och ordersystem eller liknande samt om Du har erfarenhet inom ekonomiområdet, såsom ekonomiassistent.
Dina personliga egenskaperSom person är Du trevlig, pigg och glad och framförallt serviceinriktad. Du är också noggrann, flexibel och självgående. Du bör vara en initiativrik och en engagerad person som tycker om struktur, ordning och reda. Samtidigt är det viktigt att Du är lyhörd och har lätt för att samarbeta och att skapa goda relationer. Du ska såväl kunna arbeta enskilt som i grupp. Du gillar vidare att jobba i högt tempo och i ett arbetsklimat som präglas av problemlösning. Du ska gilla att jobba i frihet med eget ansvar, då jobbet kräver att du är självgående och effektiv.
Om Du finner denna tjänst vara intressant så skicka in Din ansökan innehållande CV samt ett personligt brev snarast då urval och intervjuer sker löpande.
Observera att ansökningar endast tas emot via e-post
jobb@bemannia.se eller direkt via vår CV databas
www.bemannia.seMärk Din ansökan med refensnr: "6124, Kundtjänst"
Välkommen med Din ansökan!
Bemannia - Rätt Person Direkt
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-02-16
Ange följande referens när du ansöker: 6124
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktHenny Tesch
FöretagBemannia Kontor AB
AdressBemannia Kontor AB
Sveavägen 155
11346 Stockholm
Jobbnummer 805214
Observera att sista ansökningsdag har passerat.