Kundtjänstmedarbetare till familjärt företag

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.

Publiceringsdatum
2024-06-25

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 4 månader med start 19/8 fram till 20/12. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det kan finnas möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Vi kan per idag inte berätta vilket företag det är, vi kommer givetvis berätta det för dig under processens gång - som senast när du är på intervju hos oss. Det vi kan berätta är att företaget präglas av en familjär stämning och består idag av femton medarbetare som sitter i trevliga lokaler i Mölndal.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att supportera företagets kunder genom att svara på frågor, ta emot order, lägga beställningar samt säkerställa att varor levereras i tid. Du erbjuds en social och varierad roll där du kommunicerar med kunder via såväl telefon som mejl, med fokus på att kunderna ska känna sig väl omhändertagna. Huvuddelen av arbetet sker över telefon, där du tar emot inkommande samtal samt ringer upp kunder och hjälper dem med deras ärenden.

Förutom att hantera kundfrågor och beställningar, kommer du även att assistera på lagret genom att packa och skicka kataloger till kunder. Detta arbete utförs under ett antal timmar varje vecka.

Du ingår i ett team om fem personer där ni tillsammans delar på ansvaret att stötta kunderna och säkerställa en hög servicenivå. Arbetstiderna är antingen 07:30 - 16:00 eller 08:30 - 17:00 med en halvtimmes rast. Normalt sett har du det tidiga passet två dagar i veckan och det sena passet tre dagar i veckan. Schemaläggningen görs för tre veckor åt gången.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av kundtjänstarbete med fokus på kundvård och support
• God datorvana och förmåga att snabbt sätta dig in i nya system
• Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift

Du motiveras av att hjälpa andra och är tillmötesgående i ditt sätt att bemöta för att skapa nöjda kunder. Du är kommunikativ och har förmåga att uttrycka dig både i tal och skrift då du kommunicerar med kunder både på telefon och i mejl. Vidare trivs du med att arbeta självständigt och att driva ditt arbete framåt på ett strukturerat och effektivt sätt.

Övrig information:

Start: 19/8, 2024
Plats: Mölndal
Lön: Enligt överenskommelse
Övrigt: Vi kommer jobba på processen löpande under sommaren och fysiska slutintervjuer med företaget kommer ske den 6:e och 7:e augusti

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-07-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Nina Wålstedt
nina.walstedt@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8768304

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: