Kundtjänstmedarbetare till energibolag i Lund

Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Lund, Lomma, Staffanstorp, Burlöv, Kävlinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Lund, Lomma, Malmö, Eslöv, Landskrona eller i hela Sverige

Är du en serviceinriktad person som har lätt för att lära dig och trivs i samarbete med andra? Här får du chansen att vara en del av ett bolag som vill skapa klimatförändringar i vårt samhälle. Om det här låter som en spännande resa för dig, passa på att söka rollen redan idag med chans att bli en del av detta härliga gäng!

OM TJÄNSTEN
Vi söker nu dig som är redo för nya utmaningar och har erfarenhet av arbete som innefattar kundtjänst eller någon form av kundbemötande till konsument! Detta är en bred roll som kräver mycket kunskap och för att du ska lyckas och trivas i denna roll är det därför viktigt att du är en person med eget driv, är öppen för förändringar och har lätt för att lära dig.

Du erbjuds
• En bred kundserviceroll där du kommer få chansen att lära dig mycket och arbeta med varierande arbetsuppgifter
• Ett initalt kontrakt via oss på 6 månader, med goda möjligheter till överrekrytering av bolaget efter denna period
• En gedigen introduktion till rollen och dess arbetsuppgifter

ARBETSUPPGIFTER

Publiceringsdatum
2024-02-06

Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande kundkontakt via telefon, chatt och mail
• Ha kunskap om och ge rådgivning om företagets produkter och tjänster
• Arbeta proaktivt med kundnöjdhetsarbete både gentemot nya och befintliga kunder, samt arbeta med förbättringar och utföra aktiviteter som skapar långsiktiga relationer med kunder
• Vara behjälplig vid övriga förekommande arbetsuppgifter på kundserviceavdelningen

VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare erfarenhet av kundservice eller någon form av kundbemötande till konsument
• Besitter god datorvana och därmed enkelt kan förflytta dig mellan olika system
• Kan kommunicera flytande på svenska både i tal och skrift, då det dagliga arbetet sker på svenska

Det är meriterande om du har
• Tidigare erfarenhet av energibranschen eller annan teknisk supporterfarenhet som krävt komplexa samtal.
• Erfarenhet av att hantera mer komplicerade kundsamtal, såsom till exempel kunder som har svårt att betala eller liknande oro.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
• Serviceinriktad och kommunikativ
• Anpassningsbar
• Lösningsorienterad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15101789".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450), http://www.academicwork.se

Arbetsplats
Academic Work

Jobbnummer
8446938

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Academic Work Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Academic Work Sweden AB: