Kundtjänstmedarbetare till Coop Kundkontakt
Ageris Kontaktcenter AB / Butikssäljarjobb / Falun
2016-04-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till Coop Kundkontakt" (publicerad 2016-06-01) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Falun,
Borlänge,
Säter,
Gagnef,
Hofors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ageris Kontaktcenter AB i Falun,
Solna,
Södertälje,
Stockholm,
Huddinge eller i
hela Sverige Ageris Kontaktcenter AB levererar kundservice och försäljning via telefon, internet, brev och e-post. Ageris finns i Strömsund, Falun och Stockholm/Solna och har ca 260 anställda. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. Vi är medlemmar i Kontakta (tidigare Sveriges CallCenter Förening). Vår verksamhet präglas av våra värdeord: agerande, öppenhet, laganda och utveckling. Läs mer på
www.ageris.se .
Coop Kundkontakt behöver en serviceminded och motiverad medarbetare till sitt kundtjänstteam!
Som handläggare på Coop Kundkontakt hanterar du inkommande samtal som gäller frågor om Coops produkter och varor och tar hand om reklamationsärenden.
Vi samarbetar med flera uppdragsgivare, bland annat Viking Line och Svensk Adressändring och därför kan vi erbjuda dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Vi är ett trevligt och sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på oss lika mycket som vi satsar på dig!
Ageris sitter i fräscha lokaler ca 3 km utanför centrala Falun.
Vi söker dig som:
• har tidigare erfarenhet av service och kundkontakt
• är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift
• är duktig på att använda system och leta information
• tycker det är roligt att jobba mot uppsatta mål
• trivs med att jobba i ett högt tempo
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!
Vi erbjuder dig en heltidsanställning t o m 31/8, med goda möjligheter till fortsatt anställning. Kundtjänstens öppettider är vardagar mellan 8-18.
Vi önskar att du kan starta den 2/5.
Vi tillämpar individuell lönesättning och följer Callcenteravtalets löneavtal.
Låter detta intressant? Tveka då inte att söka tjänsten. Vi gör löpande urval och intervjuer.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
Publiceringsdatum2016-04-13ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAgeris Kontaktcenter AB
AdressAgeris Kontaktcenter AB
Box 1029
17121 Solna
KontorsadressBox 1029
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2779671
Observera att sista ansökningsdag har passerat.