Kundtjänstmedarbetare Till C More Och Tv4!

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borlänge, Solna, Stockholm, Norrköping, Linköping eller i hela Sverige

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att ge den bästa kundupplevelsen genom vårt främsta verktyg; telefonen. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje

Vi söker nu efter kundtjänstmedarbetare i Borlänge med omnejd som vill utvecklas inom ett mångsidigt uppdrag för en av våra uppdragsgivare inom mediabranschen: C MORE och TV4.

Vill du vara med och skapa en av Sveriges största streamingtjänster? C MORE har det största och bästa utbudet av svenska och nordiska filmer och serier samtidigt som C MORE har ett stort utbud av filmer och serier från Hollywood. Utöver det har C MORE Sveriges fyra största sportligor; SHL, Hockeyallsvenskan, Allsvenskan och Superettan. Ett spännande och drivet bolag mitt i en digital transformation som har ett av Sveriges största mediehus som ägare.

Publiceringsdatum
2017-10-02

Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare har du som huvuduppgift att hantera ärenden via telefon, mail, chatt och sociala medier som rör sig om TV och streaming. Viss administration kan också förekomma. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".

Profil
Vi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datavana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet.

Vi erbjuder dig:

• En möjlighet att arbeta med marknadens mest spännande leverantör som erbjuder tjänster och produkter i världsklass: C MORE och TV4.
• Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar
• En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka.
• En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
• Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag.

Arbetstider:

Vi har öppet alla dagar året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dag, kväll och helg. Din arbetstid är förlagd under kundtjänstens öppettider som för närvarande är från måndag till söndag mellan kl. 08.00-23.30.

Anställningsgrad:

75-100%.

Ersättning
Enligt kollektivavtal.

Start:

Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval och rekrytering kommer att ske fortlöpande. Sista ansökningsdag 2017-10-15. Vid frågor kan du kontaktateamleader Haris Sumic, haris.sumic@releasy.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Haris Sumic

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Kupolen 107
78170 Borlänge

Kontorsadress
Kupolen 107, Borlänge

Jobbnummer
3728830

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: