Kundtjänstmedarbetare till Byt Bil Nordic
serveOffice ab / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Byt Bil Nordic grundades 1997 och är idag Sveriges största motorsajt med affärsidén att en snabb och effektiv marknadsplats samt att utveckla och förvalta webbaserade system för motorbranschen. Byt Bil ägs av Schibsted Classified Media och ingår i dess affärsområde Norra och Östra Europa, där bland annat Blocket och ett flertal internationella systerbolag ingår. Byt Bil består idag av ca 25 medarbetare, lokaliserade huvudsakligen vid Fridhemsplan i Stockholm men har även regional representation i andra delar av Sverige. Besök gärna
www.bytbil.com för mer information.
Byt Bil håller just nu på att bygga upp en riktigt vass kundserviceavdelning och serveOffice har fått det ärofyllda uppdraget att rekrytera en medarbetare för ett konsultuppdrag till teamet. Teamet kommer att bestå av tre kundtjänstmedarbetare och en kundtjänstchef där vi tror att du som är flexibel, lyhörd och prestigelös passar bäst in. Är du rätt person är det inte omöjligt att en fast plats erbjuds på sikt.
Publiceringsdatum2015-08-18Dina arbetsuppgifterDina huvudsakliga arbetsuppgifter består av två delar. Du kommer dels att bygga enklare hemsidor för kunderna (bilhandlare) i Wordpress, samt att ansvara för supportärenden kring dessa via telefon, mail, chatt och sociala medier.
Utöver ovanstående kommer du också vara delaktig i att skapa och implementera processer kring ärendehantering och etablering av servicenivåer etc. Kundservice på Byt Bil strävar mot att arbeta proaktivt och ligga steget före i arbetet med att hjälpa våra kunder till en smidigare hantering av Byt Bils tjänster och produkter varför rollen även innehåller utbildning i dessa.
KvalifikationerVi vill att du tidigare har arbetat i en kundtjänst, reception eller med kundbemötande på något vis. Har du vana eller intresse av motorbranschen och/eller ärendehanteringsprogrammet Zendesk är det meriterande. Tjänsten kräver god datavana.
För att lyckas i arbetet är det viktigt att du tycker om att ge service, är utåtriktad och gillar samarbete. Vidare är du strukturerad i ditt arbetssätt, snabb och stresstålig. Du tycker om att ge service och du jobbar gärna proaktivt och långsiktigt.
Vi erbjuder dig
En spännande och utvecklande roll i skapandet av koncernens bästa kundserviceavdelning. Ett arbete i synnerligen fräscha lokaler vid Fridhemsplan där det ges möjligheter till trevliga aktiviteter såväl på som utanför arbetsplatsen. Sammantaget erbjuds en trivsam och utvecklande arbetsplats med trevliga kollegor och ett positivt arbetsklimat.
Som konsult hos serveOffice får du dessutom engagerade kollegor, och ledare som har insett att nyckeln till nöjda kunder är att vår egen personal, det vill säga du som konsult är nöjd och har det bra. Därför anordnar vi kontinuerligt återkommande trevliga aktiviteter för att skapa en "vi-känsla" bland alla våra medarbetare. Det ska vara kul att vara en del av serveOffice!
Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Tveka inte, utan skicka in din ansökan med uppdaterat CV snarast. Observera att urvalet görs löpande, och att tjänsten ska tillsättas den 1/9. Frågor besvaras av Mårten Forslund på 070-314 63 56, alternativt
marten.forslund@serveoffice.se .
Välkommen!
Arbetsort: Stockholm
Anställningsgrad: Heltid
Varaktighet, arbetstid
Heltid Bemanning
ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-09-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMårten Forslund, Affärsområdeschef Bemanning 070-314 63 56
FöretagServeOffice AB
AdressServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna
KontorsadressBox 617 19126 Sollentuna
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2394594
Observera att sista ansökningsdag har passerat.