Kundtjänstmedarbetare till Aller media i Borås
Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borås,
Bollebygd,
Linköping,
Norrköping,
Borlänge eller i
hela Sverige Vill du utvecklas och ha möjlighet att göra karriär inom en spännande bransch?
Om Releasy:
Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi har funnits i Borås sedan 2013 och har sedan dess expanderat från 20 till drygt 200 medarbetare. Hos oss står trivsel och arbetsglädje i fokus; vi har tät sammanhållning, stöttar varandra och har roligt på vägen mot våra uppsatta mål.
Karriärtrappan:
På Releasy finns goda möjligheter att utvecklas och för rätt person väntar en spännande och fartfylld karriär bakom hörnet. Som agent startar man med ett antal grundutbildningar och sedan är det den individuella prestationen och målsättningen som styr. Vidare på vår karriärtrappa finns möjlighet till fördjupande utbildningar, bonusar och andra förmåner. Vi ser många fördelar med att rekrytera internt och flera av våra anställda har utvecklats till exempelvis utbildare, produktspecialister eller teamledare.
Nu söker vi efter fler kundservicemedarbetare som vill utvecklas inom ett spännande uppdrag för en av våra kunder; Aller media.
Om uppdraget och arbetsuppgifter:
Aller media är Sveriges marknadsledande aktör inom populärpress och säljer 68 miljoner tidningar om året. De har några av Sveriges mest välkända varumärken inom veckotidningar, magasin och familjetidningar såsom ELLE, Café, Må Bra, Svensk Damtidning, ELLE Decoration, Allers, Hemmets Veckotidning, Hänt i Veckan, Femina och Residence. Varje månad läser i snitt 3,2 miljoner svenskar en eller flera av de ca 40 tidningar som ges ut av Aller media.Du kommer att ingå i ett team där de huvudsakliga arbetsuppgifterna innebär att besvara telefonsamtal och mail från kunder gällande prenumerationer, reklamationer, betalningar och uppsägningar.
Vi erbjuder dig:
• Ett varierande och utvecklande arbete.
• En härlig och spännande arbetsmiljö med fantastiska kollegor.
• Kundservice- och produktspecifik utbildning.
• Friskvårdsbidrag samt möjlighet till massage på jobbet.
Publiceringsdatum2018-06-18ProfilVi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du har en god datorvanaoch är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Vi lägger givetvis stor vikt vid personlig lämplighet.
Arbetstider:
Arbetstiderna är förlagda underkundtjänstensöppettider och deär för närvarande måndag - fredag kl.8-18. Man schemaläggs med varierande arbetstider under kundtjänstens öppettid.
Anställningsgrad:
Provanställning 80 -100%.
ErsättningEnligt kollektivavtal plus provision.
Start:
Utbildningsstart 25 juni.
Så ansöker duSkicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua löpande. Sista ansökningsdag 2018-06-19. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta rekryterare Jennifer Tjernlund på
jennifer.tjernlund@releasy.se.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJennifer Tjernlund
jennifer.tjernlund@releasy.se 0703779664
FöretagReleasy Customer Management
AdressReleasy Customer Management
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås
KontorsadressNils Jakobsonsgatan 5 D, Borås
Jobbnummer 4210114
Observera att sista ansökningsdag har passerat.