Kundtjänstmedarbetare sökes till Releasy

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Stockholm, Solna, Södertälje, Uppsala, Eskilstuna eller i hela Sverige

Söker du en spännande och utvecklande möjlighet inom kundservice? Då har du kommit rätt! På Releasy är vi dedikerade till att erbjuda enastående kundservice, och vi letar efter engagerade och serviceinriktade individer som vill bli en del av vårt kundtjänstteam.

Snabbfakta om tjänsten

Roll: Kundtjänstmedarbetare
Arbetsort: Stockholm
Omfattning: 100%
Lön: Enligt kollektivavtal
Startdatum:20:e november. Anställningen startar med en utbildning på 2 veckor, måndag-fredag mellan kl 08:00-16:45.
Arbetstider: Arbetstiderna är förlagda inom kundtjänstens öppettider som är måndag-söndag 06.00-23.00. Vi jobbar med intervallscheman och arbetstiderna kan komma att ändras.
Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

Som Kundtjänstmedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa SL:s kunder med att lösa deras tekniska problem. På SL:s kundservice hjälper du till med reseplanering, borttappade föremål och annat som kan uppstå på tunnelbanan, bussen och pendeln. Du kommer att hantera både nya och befintliga kunder, där du hela tiden strävar efter att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl. Du kan även komma att arbeta med kundtjänst över disk samt vara ute bland resenärer.

Publiceringsdatum
2023-10-27

Profil
• Har fyllt 18 år
• Kan tala svenska och engelska flytande
• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service eller försäljning
• God Stockholmskännedom och tidigare erfarenhet från kollektivtrafik eller reseplanering är en fördel i tjänsten, men inte ett krav.

Utöver detta ser vi att du är duktig på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att kommunicera på ett tydligt, enkelt och professionellt sätt samt är säker i olika prestationssituationer.

Vi erbjuder dig

Trygg anställning: Kollektivavtal, Tjänstepension
Trivsam arbetsmiljö: Hög teamkänsla, Personalaktiviteter, Mat- och dryckesförmåner
Välmående och proaktiv friskvård: Friskvårdsbidrag, Rabatter på gymmedlemskap, Digital frisk- och sjukvårdstjänst
Utvecklande karriär: Karriärtrappa, Feedback och coachning

Ansökan och urvalsprocess

Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare: nicole.espinoza@releasy.se

• Urvalsprocessen på Releasy innehåller följande steg: telefonintervju, ett kognitiv- och personlighetstest, personlig intervju samt referenstagning.

• Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om företaget
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på fem verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm och Barcelona.

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
8223052

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: