Kundtjänstmedarbetare/orderhandläggare till framgångsrikt e-hand
Amga AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Amga AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Är du en person som brinner för service och att göra det lilla extra för kunderna? Vill du vara en del av ett familjärt och framgångsrikt företag? Ta då chansen att söka tjänsten som kundtjänstmedarbetare/orderhandläggare till Swedoffice.se!
Publiceringsdatum2019-10-22Om företagetSwedoffice.se startades 2006 och är en av Sveriges största onlinebutiker för kontorsmaterial. Vi erbjuder företag, organisationer och privatkunder ett brett sortiment med allt från kopieringspapper till städartiklar. Försäljningen sker främst via
www.swedoffice.se. Dina arbetsuppgifterDina arbetsuppgifter kommer att bestå av:
• Kundtjänst via telefon och e-post
• Orderhantering
• Fakturering
• Övriga kontorsuppgifter
Eftersom du kommer ha daglig kontakt med kunder är det viktigt att du har ett stort intresse för att leverera god service i varje kundkontakt. Vi ser även att du är noggrann och kan fatta beslut på eget initiativ utan att rådfråga andra. Det är även av stor vikt att du har lätt för att samarbeta och har ett prestigelöst förhållningssätt.
Företaget består av åtta personer, varav tre arbetar med kundtjänst. Det är en familjär och trevlig stämning på kontoret och du kommer att arbeta tillsammans med härliga kollegor.
BakgrundVi söker dig som har arbetat inom kundtjänst och med orderhandläggning tidigare. Som person är du positiv och lösningsinriktad. Vidare kommer det även läggas stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Profil• Tidigare erfarenhet av kundservice/orderhandläggning
• God kommunikativ förmåga
• God administrativ förmåga
• Datorvana samt god förmåga att lära dig nya system
• Behärskar svenska flytande i både tal och skrift
• Gymnasieutbildning
Det är mycket meriterande om du har erfarenhet från kontorsmaterialbranschen eller har arbetat inom e-handel.
Övrig information
Kontoret är beläget centrala Stockholm med mycket attraktivt läge i ljusa, fina lokaler. Det finns tunnelbana, gym, restauranger och butiker ett stenkast bort.
Tjänsten omfattar heltid och tillträds enligt överenskommelse. Arbetstiderna är måndag-fredag, 8-17.
I den här rekryteringen samarbetar Swedoffice.se med AMGA som är ett bolag med expertis inom kundservice, bank/finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 31/10-2019, så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Linn Ståhl på
linn.stahl@amga.se.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAMGA AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Amga AB (org.nr 556998-2167)
Jobbnummer 4865913
Observera att sista ansökningsdag har passerat.