Kundtjänstmedarbetare/orderhandläggare till framgångsrikt e-hand

Amga AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Amga AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Är du en person som brinner för service och att göra det lilla extra för kunderna? Vill du vara en del av ett familjärt och framgångsrikt företag? Ta då chansen att söka tjänsten som kundtjänstmedarbetare/orderhandläggare till Swedoffice.se!

Publiceringsdatum
2019-10-22

Om företaget
Swedoffice.se startades 2006 och är en av Sveriges största onlinebutiker för kontorsmaterial. Vi erbjuder företag, organisationer och privatkunder ett brett sortiment med allt från kopieringspapper till städartiklar. Försäljningen sker främst via www.swedoffice.se.

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av:

• Kundtjänst via telefon och e-post
• Orderhantering
• Fakturering
• Övriga kontorsuppgifter

Eftersom du kommer ha daglig kontakt med kunder är det viktigt att du har ett stort intresse för att leverera god service i varje kundkontakt. Vi ser även att du är noggrann och kan fatta beslut på eget initiativ utan att rådfråga andra. Det är även av stor vikt att du har lätt för att samarbeta och har ett prestigelöst förhållningssätt.

Företaget består av åtta personer, varav tre arbetar med kundtjänst. Det är en familjär och trevlig stämning på kontoret och du kommer att arbeta tillsammans med härliga kollegor.

Bakgrund
Vi söker dig som har arbetat inom kundtjänst och med orderhandläggning tidigare. Som person är du positiv och lösningsinriktad. Vidare kommer det även läggas stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Profil
• Tidigare erfarenhet av kundservice/orderhandläggning
• God kommunikativ förmåga
• God administrativ förmåga
• Datorvana samt god förmåga att lära dig nya system
• Behärskar svenska flytande i både tal och skrift
• Gymnasieutbildning

Det är mycket meriterande om du har erfarenhet från kontorsmaterialbranschen eller har arbetat inom e-handel.

Övrig information

Kontoret är beläget centrala Stockholm med mycket attraktivt läge i ljusa, fina lokaler. Det finns tunnelbana, gym, restauranger och butiker ett stenkast bort.

Tjänsten omfattar heltid och tillträds enligt överenskommelse. Arbetstiderna är måndag-fredag, 8-17.

I den här rekryteringen samarbetar Swedoffice.se med AMGA som är ett bolag med expertis inom kundservice, bank/finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 31/10-2019, så skicka in din ansökan redan nu!

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Linn Ståhl på linn.stahl@amga.se.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AMGA AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Amga AB (org.nr 556998-2167)

Jobbnummer
4865913

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Amga AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Amga AB: