Kundtjänstmedarbetare och kontorsassistent sökes till Startup i
Instabox AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Instabox AB i Stockholm,
Sundbyberg,
Uppsala,
Örebro,
Borlänge eller i
hela Sverige Vår kundtjänst är ett av våra viktigaste arbetsområden och idag har alla på företaget ett delat ansvar för den. Men i och med att vi växer behöver vi nu en person som hanterar alla våra inkommande ärenden.
Som kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du främst att prata med de kunder som har frågor kring sin leverans. Mer specifikt kommer dina arbetsuppgifter innefatta att:
• Ta emot samtal från våra kunder och svara på de frågor som kommer in via mail och sms.
• Lösa eventuella problem som har uppstått för kunderna.
• Sammanställa återkommande kundtjänstärenden och tillsammans med övriga kollegor försöka hitta lösningar för att minimera dessa.
Våra kunder uppskattar verkligen vår tjänst och du kommer att få mycket positiv feedback samtidigt som du kommer att få tillgång till olika verktyg för att hjälpa våra kunder bli ännu nöjdare.
I din roll kommer även vissa administrativa arbetsuppgifter som rör vårt kontor att ingå. Det kan vara allt från att hjälpa till med utskrifter, beställa mat och dryck till kontoret eller inhandla inredning och kontorsmaterial.
För oss är det viktigt att vår kundtjänst håller toppklass och vi strävar alltid efter att ge så bra service som möjligt, oavsett vad ärendet gäller. Det är därför extra viktigt att du är en glad och tålmodig problemlösare som brinner för att ge bra service.
Eftersom arbetet kommer att innebära mycket kundkontakt bör du gilla och vara bekväm med att prata med människor, i både tal och skrift, och på både svenska och engelska.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av något serviceyrke, t.ex. om du har jobbat på café, som säljare eller som kundtjänstmedarbetare tidigare. Det viktigaste är dock att du förstår vikten av att vara tillmötesgående och att du alltid vill göra det lilla extra. Du är lyhörd, engagerad och har ett starkt fokus på kundtillfredsställelse - du sätter med andra ord alltid kunden i främsta rummet.
Instabox är ett startup från Stockholm som erbjuder expressleveranser till paketskåp placerade exempelvis på Pressbyrån och 7-Eleven. Vi finns med som fraktalternativ i utvalda nätbutiker, t.ex. på Apotea, Lyko, Junkyard och många fler.
Utöver expressleverans för e-handel har vi en vision om att man ska kunna använda våra skåp för alla vardagsärenden. Dela böcker i bokklubben, lämna över nycklar, lämna in kemtvätten, förvara gymväskan under ett möte, och mycket mer.
Vi söker just nu en person som vill arbeta på heltid med vår kundtjänst och som tycker det är kul och givande att ge bra service. Du kommer att bli en del av ett roligt och ungt gäng i ett snabbväxande bolag där alla hjälps åt och det händer mycket. Du får ett spännande och varierande jobb som är mycket givande med många nöjda och trevliga kunder. För den som vill och har rätt ambitioner finns det stora möjligheter att utvecklas inom företaget och ta mer ansvar.
Varaktighet, arbetstid
Ort: Stockholm Varaktighet, arbetstid: Tillsvidare heltid (9-18). Provanställning 6 mån tillämpas. Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse Lön: 22 000 kr Ansökan: Vi behandlar ansökningarna löpande, så hör av dig direkt.
Publiceringsdatum2018-01-09Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-08
FöretagInstabox AB
AdressInstabox AB
Västberga allé 32
12630 Hägersten
KontorsadressVästberga allé 32
Jobbnummer 3892951
Observera att sista ansökningsdag har passerat.