Kundtjänstmedarbetare med erfarenhet av order!

Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige

Är du en kundorienterad person med intresse för varuflöden och ordersystem? Då har vi på Adecco ett uppdrag för dig hos vår kund i Upplands Väsby!

Hur ser din arbetsdag ut?
Som en del av Kundtjänstteamet hos vår kund kommer du att ta emot och behandla inkommande ordrar i deras system. Du kommer främst att ha interna kontakter med företagets grossister, där du får in order via interna system och där arbetet handlar om att se till att kunna leverera i tid. Vidare kommer du utifrån detta hitta lösningar och nya möjligheter för att upprätthålla smidiga processer från order till leverans.

Vem trivs här?
Har du en eftergymnasial utbildning, gärna inom logistik, kommer du ha goda förutsättningar för att lyckas i tjänsten. Vi ser att du som söker har goda kunskaper i Microsoft Office paketet. Då kunden arbetar i SAP är det meriterande om du har erfarenhet av det. Vidare tror vi att du har erfarenhet från liknande arbete, gärna inom FMCG. Då kunden är ett internationellt bolag behöver du vara flytande i både svenska och engelska.

Som person är du driven, social och engagerad! Du vill gärna driva utveckling och du har en förmåga att förklara komplexa flöden på ett sätt som gör det lätt att förstå.

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående och väntas pågå ca 6 månader framåt. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2015-09-11

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-10
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tove Bohlin

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2426509

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: