Kundtjänstmedarbetare - Samsung

Sitel Sweden AB / Kundservicejobb / Göteborg
2022-03-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare - Samsung" (publicerad 2023-02-13) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sitel Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Kundtjänstmedarbetare till Samsung
Är du en positiv och glad person som lockas av att få erbjuda kunder en service i världsklass? Då är du rätt person till vårt team!

Publiceringsdatum
2022-03-25

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara inkommande supportfrågor om Samsungs produkter. Supporten sker huvudsakligen via samtal men även via chatt och e-mail och produkterna består av mobiler, vitvaror och AV/TV. Du kommer jobba mot tydliga mål och coacha kunderna till rätt lösningar.
Öppettiderna för kundtjänsten är 08:00-20:00 måndag-fredag 10:00-15:00 lördag och söndag och arbetstiden blir fördelad på åtta timmars skift däremellan.
Tjänsten börjar med en betald grundutbildning den 16/5 inom såväl produkterna som hur du hanterar samtal och använder våra system. Fortlöpande utbildningar och coaching kommer sedan ske för vidareutbildning och för att uppdatera dig om nya produkter.
Om dig
På Sitel anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och gillar problemlösning. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer.

Kvalifikationer
Besitter goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Grundläggande datorkunskaper

Meriterande
Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke
Behärskar danska, norska eller finska i tal och skrift
Teknikintresserad

Om företaget
Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar sammarbetar Sitel med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurenskraftig support i alla våra kundmöten.
Med vår prisbelönta kultur som bygger på mer än 35 års branschledande erfarenhet och engagemang för att förbättra medarbetarnas upplevelse, förbättrar vi våra företagsresultat genom att kombinera innovativt designtänkande och digitala lösningar - inkluderat självbetjäning, artificiell intelligens (AI), automatisk och datadrivna analyser - med den expertisen, känslan och empatin för våra medarbetare skapar vi kontakter.
På Sitel värderar vi varje samtal!

Om tjänsten
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Startdatum: 16/5, 13/6
Tjänstgöringsort: Göteborg, Lindholmen
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, friskvårdsbidrag och möjlighet till bonus
Tjänsten kommer att tillsättas löpande så skicka in din ansökan redan idag!
SYKES är från och med den 27 augusti en del av Sitel Group®

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Sitel Sweden AB
Götaverksgatan 8
41755 Göteborg

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Sitel Sweden AB (org.nr 556437-7439)
Götaverksgatan 8 (visa karta)
417 55  GÖTEBORG

Arbetsplats
Sykes Sweden AB

Jobbnummer
6473059

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sitel Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sitel Sweden AB: