Kundtjänst / Servicedesk / Telefoni / Support till Telia Company
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-04-26FöretagetTelia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Teamet i Solna består av 15 personer och arbetstiderna är 08.00-17.00.
I denna tjänst arbetar du som konsult via Bravura och uppdraget sträcker sig initialt till årsskiftet.
Dina arbetsuppgifterSom servicedeskmedarbetare ingår du i ett team som ansvarar för två av Telias största kunder och du kommer att vara förstalinje för alla typer telefonirelaterade frågor. Rollen innebär att bistå kunderna med teknisk expertis gällande olika ärenden samt ett ansvar att leverera en lösning. Ärendena är av varierande karaktär och omfattning och kan gälla allt från simkort till telefonväxel-relaterade problem samt ta från ett par minuter till två dagar att lösa. Ärenden inkommer via mejl, telefon och ärendehanteringssystemet ServiceNow. Teamet arbetar för att ha en hög lösningsgrad och rollen innebär kontakt med interna funktioner, bland annat andra linjens support och ditt främsta fokus är att arbeta för nöjda kunder.
I arbetsuppgifterna ingår även administrativa uppgifter som systemunderhåll, registervård i telefoniapplikationer och faktureringssystem.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av servicerelaterat yrke som kundtjänst, servicedesk, support eller liknande
• Erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem ses som meriterande
• Du talar svenska såväl engelska obehindrat
För att trivas i rollen är du en person med tekniskt intresse. Du har viljan samt intresset att hjälpa andra och att leverera bra service. Du anstränger dig för att leverera lösningar och trivs med att ha mycket kundkontakt. För att lyckas i arbetet är det viktigt att du samarbetar med dina kollegor då ni arbetar tätt tillsammans.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, servicedesk, service, first line, 1st line, telefoni, support, heltid, platssupport, teknik, IT, admin, administration, telia, solna
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartin Lotsander
martin.lotsander@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4108973
Observera att sista ansökningsdag har passerat.