Kundtjänst / Kundsupport / Kundservicemedarbetare till Kivra

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2020-06-02

Företaget
Kivra har en stark entreprenörsanda och ligger i framkant när det gäller digitalisering av post. De arbetar med att skicka post från företag och myndigheter till sina registrerade användare på ett digitalt, säkert och miljövänligt sätt. Att post skickas digitalt istället för papperskuvert underlättar för såväl sändare som mottagare. Ett starkt hållbarhetstänk och fokus på såväl sina kunder som medarbetare är något som genomsyrar hela verksamheten. Kivra erbjuder även betaltjänster och har under våren lanserat digitala kvitton.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare ger du service till företagets kunder via både telefon och mail. Du kommer besvara frågor mestadels från privatkunder där ärendena handlar om bland annat enklare tekniska frågor och kampanjutskick.

Arbetstiderna omfattar heltid, helgfria vardagar mellan 8.30 - 17.15. På grund av rådande omständigheter kan en stor del av introduktionen komma att ske på distans.


Kvalifikationer
• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av servicerelaterat arbete
• Erfarenhet av att arbeta i flera system samtidigt
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska
• Meriterande med erfarenhet av kundtjänst samt service via telefon

Tjänsten som kundtjänstmedarbetare passar dig som har en positiv inställning och en god känsla för service, såväl internt som externt. Du är en "doer" som tar egna initiativ och drivs av att alltid ge bästa möjliga service. Därtill trivs du att arbeta i team, ser lösningar istället för problem, samt klarar av att det periodvis är hög arbetsbelastning.

Övrig information:

Start: augusti
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundservice, kundsupport, heltid, kundtjänst, it, telefon, mail, kundtjänstmedarbetare, support, service, digitalisering, post

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-07-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5249632

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: