Kundsupport & Innesälj till Innovativt Tech Bolag!
Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Är du redo för en ny spännande utmaning? Älskar du att lösa kunders problem genom att erbjuda smarta lösningar? Är du dessutom skicklig i det engelska språket och villig att arbeta i ett högt tempo? Om ja, då kan du vara den nya medarbetaren vi söker! Vi växer snabbt och är nu ute efter att fylla två Kundsupport/innesälj positioner som kommer att stödja framväxten av en ny verksamhet inom ett av Göteborgs mycket omtyckta tech företag. Om du är aktiv, självgående, inte rädd för att kavla upp ärmarna och dessutom mycket trygg i att tala engelska så vill vi gärna träffa just dig!
Vi har ett team som lanserar en ny betalningslösning som är inställd på att förändra branschen. Som en i teamet kommer du att ha nöjet att arbeta med våra befintliga kunder för att informera om den nya lösningen. Du kommer att vara en mycket viktig del av det här teamet då du skall stärka befintliga relationer och hjälpa till att skapa framgång för verksamheten. Vi sitter i fina lokaler i centrala Göteborg.
Publiceringsdatum2016-09-15Dina arbetsuppgifterDu kommer att vara ansvarig för att informera och få med våra kunder till vår nya betalningslösning. Det handlar inte om att sälja en produkt, det handlar om att informera för att kunden skall kunna ändra sitt sätt att arbeta så att de sparar både tid och pengar! Du kommer finnas till hands för våra kunder från start, där du vägleder och administrerar för att se till att de klarar sig. Vi tror att du med din exceptionella engelska, flexibilitet, uthållighet och ditt säljintresse kan bidra till vårt team. Vi siktar högt och vill ha med dig på vår framgångsresa!
Om dig
Dina tidigare erfarenheter och / eller utbildning gör att du kan hantera detta uppdrag på bästa möjliga sätt. Du är en positiv och driven person som tycker om att arbeta i ett entreprenörsföretag som är mycket förändrings- och tillväxtorienterad. Du är en lagspelare, fokuserar på att erbjuda lösningar och van att ta egna initiativ och ansvar. Du behöver en flexibel inställning till ditt sätt att arbeta då mycket kan hända och du är dessutom en fena på att tala engelska.
Eftersom du kommer att vara i direktkontakt med ekonomichefer och andra ekonomer, är det en fördel om du har några finansiella kunskaper eller erfarenheter, men detta är absolut inte ett måste.
Du måste vara flytande i engelskan, både i tal och skrift. Telefonen kommer att bli din nya bästa vän och du behöver vara bekväm med det och tycka om att använda den för att bygga långvariga relationer som kommer att avgöra framgång för vår verksamhet. Vi ser fram emot att höra från dig!
Så ansöker duDetta är initialt ett uppdrag på 6 månader där du kommer att vara uthyrd hos kund via Adecco. Mycket goda chanser till förlängning eller direktanställning hos kund för rätt person.
Intervjuer hålls löpande då det är start omgående.
Frågor angående registreringen, ring vår supportfunktion på: 08-598 980 10.
Frågor angående tjänsten, kontakta konsultchef Sara Emady på:
sara.emady@adecco.se , 031-720 72 82
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid
ErsättningGrundlön + Provosion
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-14
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3051284
Observera att sista ansökningsdag har passerat.