Kundstöd Corporate & Institutions (Advanced) South
Swedbank AB / Bankjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla bankjobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Swedbank AB i Kalmar,
Oskarshamn,
Karlskrona,
Tingsryd,
Växjö eller i
hela Sverige Har du passion för att skapa positiva kundupplevelser, intresse för Kreditberedning, Cash Management och vill jobba med Swedbanks midcorpkunder i Kalmar?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
• Arbeta med och fördjupa dina kunskaper inom området kreditberedning och cash management.
• Jobba proaktivt med högt kundfokus.
• Etablera en relation med kunderna för att lättare förstå kundens behov.
• Tillsammans med erfarna kollegor arbeta i team med Midcorpkunder i södra Sverige för att utveckla och bygga kundens totala affär.
• Arbeta med stort fokus på service och kundupplevelse.
• Ta ansvar avseende kreditkvalitet, samt ordning och reda i allmänhet.
• Arbeta brett, med hela företagskundens affär, CM och krediter.
I denna roll behöver du:
• Gedigen erfarenhet av arbete i bank
• Gedigen erfarenhet av kreditadministration
• Erfarenhet av ASK och Synk
• Tycka om kundkontakt och service
• Vara strukturerad och ha en förkärlek för ordning och reda.
• Tycka om att jobba i team
• Kunskap inom Cash Management
Detta erbjuder vi dig som börjar arbeta hos oss:
• En öppen, enkel och omtänksam kultur
• Möjlighet att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder
• En internationell, hållbar och inkluderande arbetsmiljö
• Utvecklingsmöjligheter och avancemang i din karriär
• Flexibla arbetsmöjligheter
• Tillgång till koncernens prestationsprogram, pensionsplan, gruppförsäkring och andra förmåner (
https://www.swedbank.com/sv/jobba-hos-oss/ersattning-och-formaner.html)Bli en del av vårt team och...
få möjligheten att arbeta med bankens mest spännande kundsegment!
I vårt team arbetar vi med hög servicegrad för att få nöjda kunder. Vi jobbar gemensamt över hela syd och tar ett stort ansvar för midcorpkunderna i hela området. Vi arbetar tillsammans i team med olika yrkesroller för att jobba effektivt och optimera kunders hela affär med oss. Vi har daglig kontakt med kunder och jobba dedikerat med egna kunder och hjälper dem med såväl löpande hantering som att hitta långsiktiga lösningar baserat på kundens behov. Vi etablerar en relation med kunderna för att lättare förstå kundens kortsiktiga och långsiktiga behov, medverka och ansvara för kundmöten. Vi jobbar effektivt i våra kreditberedningssystem tillsammans med kundansvarig och analytiker för att bereda och administrera krediter. Hos oss är det full fart och stort fokus på att göra affärer och leverera högsta service. Vi jobbar som ett lag tillsammans med alla kunder inom vårt område. Våra värderingar Öppen, enkel och omtänksam, är viktiga för oss och vi förväntar oss att de är en naturlig del av vardagen. Det finns goda möjligheter att utvecklas och ta för sig i en miljö med hög förändringstakt. Varmt välkommen med din ansökan!" Maria Lorentzson, din framtida chef
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2024-01-30.
Arbetsplats: Kalmar
Publiceringsdatum2024-02-21KontaktRekryterande chef: Maria Lorentzson 0470-97132
SACO: Henrik Joelsson
Finansförbundet: Åke Skoglund, +46 858590288
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och
undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra
rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Swedbank AB (org.nr 502017-7753)
Arbetsplats Swedbank Sweden
Kontakt Maria Lorentzson
maria.lorentzson@swedbank.se +46738361072 Jobbnummer 8487238
Observera att sista ansökningsdag har passerat.