Kundservicemedarbetare / Support till Telia / Start 29 augusti

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-08-12

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.

Läs gärna mer om hur det är att jobba som konsult på Telia här

Om företaget
Telia Company verkar inom IT- och telekombranschen. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Luleå, där du blir en del av ett team med god gemenskap.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för den första kontakten med företagets kunder. Du tar emot inkommande samtal och hjälper kunder med frågor av teknisk karaktär, främst inom främst bredband, TV och telefoni. Frågorna varierar i omfattning och komplexitet och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Utöver kundsupport är merförsäljning en del av servicen, du ser över kundernas behov och matchar det mot aktuellt tjänsteutbud. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem.

Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura för att få stöttning i ditt dagliga arbete och för att kunna ta nästa steg i din utveckling. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll som du. Tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder.

• Svara på inkommande samtal från kunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Merförsälja genom att göra behovsanalyser och se över tjänsteutbud
• Samarbeta med dina kollegor för att hitta bra lösningar

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Fullständiga gymnasiebetyg
• Mycket god känsla för service
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
• Goda tekniska kunskaper är meriterande
• Erfarenhet inom kundservice är meriterande

För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare på Telia har du en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunds behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Har du dessutom ett tekniskt intresse är du rätt för den här rollen!

Övrig information:

Start: 29e augusti
Plats: Luleå
Lön: Fast lön + provision
Övrigt: I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundservice, kundservicemedarbetare, kundrådgivare, kundsupport, kundbemötande, support, supportmedarbetare, servicedesk, service, servicepersonal, system, helpdesk, merförsäljning, rådgivning, rådgivare, heltid, Luleå, Norrbotten

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Elice Öhman
elice.ohman@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6880002

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: