Kundservicemedarbetare Phonera, en del av ComHem
Phonera Företag AB / Supportteknikerjobb / Malmö
2015-04-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare Phonera, en del av ComHem" (publicerad 2015-06-28) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Phonera Företag AB i Malmö,
Göteborg,
Linköping,
Stockholm eller i
hela Sverige Phonera befinner sig nu i ett mycket spännande läge där bolaget, tillsammans med ägaren Com Hem, skall bli ledande inom kommunikationslösningar mot företag på den svenska marknaden.
Phonera är en av entreprenörskap präglad organisation inom tele- och bredbandsmarknaden. Med starkt fokus på försäljning ska vi fortsätta växa och förstärker därför vår kundservice som ska ta hand om våra kunder. Låter det intressant? Då hoppas vi att du vill växa med oss i en spännande och framåtskridande bransch.
Goda kundrelationer är viktigt för oss på Phonera. Vår kundservice drivs av en genuin vilja att lyssna, hjälpa till och följa upp. Vi söker nu en engagerad och driven kundservicemedarbetare med teknisk bakgrund och kunskap till vårt team på huvudkontoret i Malmö.
Publiceringsdatum2015-04-12Dina arbetsuppgifterPhoneras kundservice besvarar alla inkommande frågor och ärenden från våra kunder. Detta innebär ett brett arbetsfält där du kommer att jobba med teknisk support men också generell rådgivning, merförsäljning, avtals- och fakturafrågor samt felanmälningar. Kundkontakten sker i första hand via telefon och mail och du arbetar i flera olika affärssystem.
Phonera är nu i en spännande utvecklingsfas där vårt fokus tydligt flyttas från traditionell fast telefoni till mer avancerade tjänster såsom IP-telefoni, mobiltelefoni, växellösningar och bredband. Det ställer nya krav på den tekniska kompetensen i vår support. Med din tidigare erfarenhet och kunskap kommer du på ett naturligt sätt vara med och driva denna utveckling.
Krav på erfarenhet och person:
Vi ser gärna att du har erfarenhet från telekombranschen. Du förstår vikten av bra kundrelationer och kan förmedla besked till våra kunder på ett professionellt sätt. Du är affärsmässig, sporras av ansvar och trivs som lagspelare i en entreprenörsdriven verksamhet med hög utvecklingstakt.
Du har teknisk kompetens inom områdena IP telefoni, mobiltelefoni och bredband eller liknande tjänster. Erfarenhet och utbildning inom dessa områden är ett krav.
På Phonera är tempot och engagemanget mycket högt och därför är det viktigt att du har hög energinivå och klarar av utmanande uppgifter.
Vi erbjuder dig bland annat:
• En spännande tjänst i ett företag med stora ambitioner.
• Fina möjligheter till utveckling inom företaget.
• Trevliga, kunniga och hjälpsamma kollegor som ser fram emot att förstärka gruppen med din kompetens.
Tjänsten är en heltidstjänst och urval sker löpande, så kom in med din ansökan omgående.
Lönen består av en fast lön + provision för merförsäljning. Har du några frågor är du välkommen att ringa Camilla Moberg, Kundservicechef på telefon 070-182 00 80.
Välkommen med din ansökan till:
jobb@phonera.se , märk ansökan; Kundservice.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duMärk ansökan; Kundservice.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@phonera.seKontaktCamilla Moberg, Kundservicechef 0406221000 (Växel) 0701820080
camilla.moberg@phonera.seFöretagPHONERA FÖRETAG AB
AdressPHONERA FÖRETAG AB
Propellergatan 1
21115 MALMÖ
KontorsadressPropellergatan 1
MALMÖ
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 040-6221000
Jobbnummer 2244003
Observera att sista ansökningsdag har passerat.