Kundsamordnare / koordinator till Dagab Inköp & Logistik

Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
2019-03-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundsamordnare / koordinator till Dagab Inköp & Logistik" (publicerad 2019-03-18) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-03-14

Företaget
Dagab Inköp & Logistik AB är en gemensam organisation för inköp, lager och transport till Willys, Hemköp och Axfoods övriga butikskedjor, såväl som för e-handeln där bl.a. Mat.se ingår. Dagab Inköp & Logistik är en del av Axfood AB som är noterat på Nasdaq Stockholm AB:s Large Cap-lista. Hos Axfood ger drivkraft växtkraft - och inom koncernen utvecklas man tillsammans.

Som medarbetare på Dagab blir du del av en företagskultur som kännetecknas av stort engagemang och god kamratskap. Är du redo att ta plats inom Axfood där kunden alltid står i centrum?


Dina arbetsuppgifter
Som kundsamordnare kommer du att tillhöra avdelningen som ansvarar för externa butiker som Axfood samarbetar med. Syftet med rollen är att se till att allting fungerar i praktiken för alla butiker, varje dag. Som kundsamordnare är du ansvarig för sortiment, pris, kampanj och relationen gentemot din kund för att se till att den dagliga driften är välfungerande. Du arbetar med framtagande av rapporter, prognostisering kring försäljningen, prisrevideringar och registrering av kampanjer. Vidare säkerställer du att kampanjer levereras till butik i rätt tid samt driver frågor tillsammans med kund för att utveckla affären. I rollen har du både interna och externa kontaktytor som försäljningsavdelningen, sortiment & inköp samt kategoricheferna externt.


Kvalifikationer
• Eftergymnasial utbildning, gärna inom logistik
• Minst 2 års erfarenhet som inköpsassistent eller Supply Planner inom retail där du skapat dig en god förståelse för varuförsörjning
• Goda kunskaper i Excel
• Meriterande med kunskaper i SAP
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift i såväl svenska som engelska

Här trivs du som vågar ta för dig, tar initiativ och har förmågan att leda dig själv i det dagliga arbetet. Vi tror att du får energi av att arbeta i högt tempo och kan lösa frågor utan givna svar. Vidare tror vi att du är kommunikativ och har förmågan att bygga goda och långsiktiga relationer. Du har ett sinne för affärer och arbetar strukturerat och lösningsorienterat för att nå goda resultat.

Övrig information:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar under 12 månader då du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos Dagab. Det finns möjligheter till förlängning av konsultuppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda.

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Torsplan
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: administration, koordination, koordinator, administratör, sälj, säljassistent, assistent, försäljning, axfood, fmcg, livsmedel, service, Stockholm, support, admin, SAP, axfood, omgående, dagab

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Jobacker julia.jobacker@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4669012

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: