Kundrådgivare till Telias Support i Sundsvall
Telia Sverige AB / Butikssäljarjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telia Sverige AB i Sundsvall,
Hudiksvall,
Örnsköldsvik,
Östersund,
Gävle eller i
hela Sverige Nu finns det en möjlighet för dig som vill vara med och förstärka våra team som kundrådgivare inom Kundsupport. Jag heter Anders Thungren och är ledare för ett av våra supportteam. Som ledare är jag lyhörd, engagerad och sympatisk och bidrar med stöttning och utveckling. Du kommer arbeta på vårt centrala kontor som är placerat mitt i stadskärnan.
Varje dag jobbar du i nära samarbete med dina fantastiska kollegor i en atmosfär där vi hjälper varandra att bli bättre. Vi jobbar i en spännande bransch där det som var framtid igår, är historia idag. Det gör att vi aldrig slutar att utvecklas och vi vill att du ska utvecklas med oss! För rätt person, är det här ett gyllene tillfälle att visa vad du går för
Din nästa utmaning?
Ditt jobb som Kundrådgivare på Telias Support, innebär att hjälpa våra privatkunder att lösa deras tekniska problem via telefon, mail och chatt. Under en vanlig arbetsdag kan du exempelvis hjälpa kunder att installera sina tjänster, felsöka tekniska problem med kunden för att sedan vägleda dem till deras bästa lösning hos oss på Telia. Det är ett spännande jobb med mycket ansvar.
För oss är utveckling och förbättring avgörande, så du kommer få alla resurser du behöver för att växa inom kundservice, problemlösning och försäljning. När du börjar hos oss får du en inledande utbildning på fyra veckor i våra produkter och tjänster, felsökningsmetoder och kundbemötande. Därefter är du redo att börja ta hand om våra kunder, under vägledning av en erfaren kollega. Utbildningen startar 13 maj och därefter får du löpande coachning och utbildning för att du ska utvecklas.
Du kommer vara en del av ett team som jobbar nära varandra och gemensamt stöttar vararandra varje dag. Ni jobbar tätt ihop och gärna ger stöd samt hjälp till varandra när det behövs, samtidigt kommer du som individ ha goda möjligheter att utvecklas och avancera. Som kundrådgivare jobbar du självständigt, har mycket kundkontakt och du har hela tiden stöd från våra teamledare. Tjänsten är på heltid där vi kommer erbjuda både tillsvidareanställning och visstidsanställning under sex månader, där det finns goda möjligheter till en fortsättning hos oss.
Det är viktigt att vi finns tillgängliga för våra kunder när de behöver hjälp. Vi har varierade arbetstider vilket innebär att du kommer arbeta dagtid, kvällar och helger. Våra öppettider är 8-21 på vardagar samt 9-17 på helger.
Och vem är du?
Du är vår röst och ansikte utåt, så du behöver ha en utpräglad känsla för service och gärna erfarenhet av kundmötet. Du gillar att arbeta med kunders behov och att deras kommunikation och teknik fungerar med oss. Du är ambitiös och har viljan att nå resultat och att utvecklas i rollen hos oss på Telia. Gymnasieutbildning är ett minimikrav och du behöver kunna uttrycka dig väl i skrift, både på engelska och svenska, samt ha fyllt 18 år.
Din personlighet:
• Kundfokuserad och resultatorienterad
• Pedagogisk och lösningsorienterad
• Effektiv och flexibel
• Gillar ett strukturerat arbetssätt
Din erfarenhet:
• Du har arbetslivserfarenhet och gärna tidigare erfarenhet av service
• Gymnasieutbildning
• Bra kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska i både tal och skrift.
Intresserad?
Vill du bli en del av vårt team - sök jobbet senast 21 april! Vill du veta mer, ring mig på 070-633 22 22. Rekryteringen sker löpande, så tveka inte att höra av dig.
Välkommen till Telia - Home to your next big opportunity!
Publiceringsdatum2019-03-06Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTelia Sverige AB
KontorsadressSkepparegatan 3
Jobbnummer 4651169
Observera att sista ansökningsdag har passerat.