Kundrådgivare till Telias Kundservice i Luleå

Kundtjänst / Butikssäljarjobb / Luleå
2018-11-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundrådgivare till Telias Kundservice i Luleå" (publicerad 2019-01-31) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kundtjänst i Luleå, Skellefteå, Varberg eller i hela Sverige

Nu finns det möjlighet för dig som vill vara med och förstärka våra team inom Kundservice i Luleå. Mitt namn är Linda Nylander och jag är ledare för ett av våra team. Vi är ett fantastiskt gäng som jobbar här i Luleå där vi har stort fokus på kundservice. För rätt person, är det här ett gyllene tillfälle att visa vad du går för.

Din nästa utmaning?
Ditt jobb blir att ta hand om kunder via inkommande telefonsamtal, chatt, mail och brev. I dessa möten hjälper du kunderna med deras engagemang hos oss och ser till att de har den bästa lösningen utifrån deras individuella behov.

Det är en rolig miljö där du sitter i ett team med ca 15 kollegor med mycket tävling och teamkänsla. Det är ett spännande jobb med mycket ansvar. Du jobbar självständigt, har mycket kundkontakt och du har hela tiden stöd från våra teamledare. Vi har varierade arbetstider vilket innebär att du framförallt kommer arbeta dagtid, men även en del kvällar och enstaka helger.

Du kommer att få en inledande utbildning på ca 4 veckor som är betald och startar 4/3, därefter löpande coachning och ytterligare utbildningar. Vi kommer erbjuda både tillsvidareanställningar samt vikariat på 6 månader med goda möjligheter till förlängning.

Vårt toppmoderna kontor i centrala Luleå rymmer många olika avdelningar med stora möjligheter till utveckling. Tillsammans med ditt team styr du över din egen framtid hos oss.

Och vem är du?
Din roll är att vara både Telias röst för kunden och kundens röst in i företaget. Du kommer ha tydliga mål och för att trivas hos oss behöver du vara

målmedveten, samt ha viljan att utveckla ditt kundmöte för att göra skillnad för våra kunder.

Gymnasieutbildning är ett minimikrav och du måste kunna uttrycka dig väl i skrift, både på engelska och svenska, samt ha fyllt 18 år.

Din personlighet:
• Kundorienterad
• Målfokuserad
• Effektiv och förändringsbenägen
• Utåtriktad

Din erfarenhet:
• Erfarenhet av försäljning eller kundkontakt är meriterande
• Gymnasieutbildning
• Bra kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska i både tal och skrift.

Intresserad?
Vill du bli en del av vårt team - sök jobbet! Vill du veta mer, kontakta mig Linda Nylander på 070 210 44 45 eller André Fredriksson på 072 522 98 46 Rekryteringen sker löpande, så tveka inte att höra av dig. Sista ansökningsdag är den 31 januari 2019.

Välkommen till Telia - Home to your next big opportunity!

Publiceringsdatum
2018-11-27

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Kundtjänst

Kontorsadress
Västra Varvsgatan 27

Jobbnummer
4477012

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

     

Prenumerera på jobb från Kundtjänst

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kundtjänst: