Kundrådgivare / Kundservicemedarbetare / Kundtjänst
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-03-23Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura och det är uttalat att vårt kundföretag har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetBravura söker för en kunds räkning kundtjänstmedarbetare. Vårt kundföretag verkar inom bank - och betalningslösningar och är en aktör i framkant inom sitt område. Bravura är ett tillväxtföretag och har sedan starten 2008 vuxit till en väletablerad aktör på den svenska marknaden för rekrytering och bemanning. Idag är vi ett av de snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretagen i Sverige och vi har utsetts till Gasellföretag sex år i rad. Vi arbetar för att stärka företag genom människor och människor genom jobb. Oavsett om du är på väg att byta bransch, ta nästa steg i karriären eller vill komma in på arbetsmarknaden så är vi här för dig. Vi matchar dagligen kandidater med framtida arbetsgivare och letar ständigt efter nya talanger.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med inkommande samtal och mail från företagets kunder. Du hjälper kunderna genom att svara på frågor och hitta rätt lösningar för varje ärende. Avslutningsvis hanterar du även ärenden av mer komplex karaktär gällande exempelvis in- och utbetalningar och avtal.
Du ingår i ett team med en närvarande teamleader som motiverar dig och ger dig stöd i arbetet. Du erbjuds goda utvecklingsmöjligheter och i rollen och inom företaget på sikt.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Arbetslivserfarenhet från service eller kundtjänst, gärna inom bank - och finans eller telekom
• Avslutad gymnasieutbildning
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
För att trivas i rollen är du serviceinriktad och tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Då rollen innebär uteslutande både intern och extern kontakt är du social och har god kommunikativ förmåga. Då du kommer att ansvara för att hantera och lösa ärenden på egen hand så ser vi att du är en lösningsorienterad och ansvarstagande person.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Sebastian Gille-Johnson
sebastian.gille-johnson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6466851
Observera att sista ansökningsdag har passerat.