Kundkommunikatör på norska, danska eller finska
Coor Service Management / Receptionistjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Coor Service Management i Borlänge,
Falun,
Ludvika,
Sandviken,
Gävle eller i
hela Sverige Coor Service Management är Nordens ledande aktör inom service management. Bolaget är specialiserat på att leda, utveckla och effektivisera affärsstödjande servicefunktioner på kontor, i produktionsanläggningar, i fastigheter och i offentlig verksamhet. Bolaget har ca 6 600 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Belgien. Omsättningen är ca 7 200 MSEK.
Coor är nu inne i en expansiv fas och vi behöver utöka med nya medarbetare inför ett utökat uppdrag.
Kulturen på Coor kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär. Du erbjuds möjlighet att arbeta och utvecklas i ett innovativt företag med hög ambitionsnivå. Du kommer att få ta mycket eget ansvar, vara med och bygga upp och forma rutiner i en stimulerande miljö med varierande arbetsuppgifter. I Borlänge är vi idag ca 100 personer som jobbar på vårt servicecenter i Kupolen.
Publiceringsdatum2016-02-09BakgrundVi vill att du har en hög servicekänsla, är ansvarstagande, utåtriktad och social samt tycker om att arbeta i en miljö som ställer höga krav på flexibilitet. Tjänsten ställer krav på god datavana.
Som kundkommunikatör ger du service till våra nordiska kunder inom telefoni- och kundtjänst med inkommande samtal och mail. Vi söker nu en kundkommunikatör som talar och skriver flytande antingen norska, danska eller finska, alltså ett av dessa nordiska språk. Ett krav är också att du talar och skriver flytande på både svenska och engelska.
Tidigare erfarenhet inom lönefrågor och kundtjänst är meriterande.
Övrig informationTjänsten är en deltidsanställning på 75% med tillträdesdag 21 mars.
Intervjuer och urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut, varför vi vill ha din ansökan snarast.
Vi följer callcenteravtalet i Almega genom Unionen.
För mer information är du välkommen att kontakta:
Gruppchef Mikaela Hedén 010-5597509 alt
mikaela.heden@coor.com Unionen Malin Danielsson
unionen-borlange@coor.comVaraktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningLön enligt avtal Callcenteravtalet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCoor Service Management
AdressCoor Service Management
Kupolen 107 D
78170 Borlänge
KontorsadressKupolen 107 D
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2661118
Observera att sista ansökningsdag har passerat.