Kundansvarig IT-tekniker till spännande bolag i Göteborg!
Experis IT / Supportteknikerjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis IT i Mölndal,
Göteborg,
Alingsås,
Borås,
Varberg eller i
hela Sverige Har du några års erfarenhet av att jobba inom IT-support och söker nästa utmaning i karriären? Experis IT växer och söker ständigt nya duktiga IT-konsulter till teamet i Göteborg, och just nu söker vi en kundansvarig IT-tekniker till vår spännande kund med stora framtidsvisioner. Låter detta intressant? Låt Experis hjälpa dig! Ta chansen och ansök idag!
Hur ser arbetet ut?
Som kundansvarig IT-tekniker kommer du ha stora möjligheter att forma din egen roll på ett företag som agerar partner och leverantör av produkter av tjänster inom kontor, dokumenthantering och digital tryckutrustning. Du agerar speaking partner mellan företagets helpdesk och kund och du arbetar i nära kundkontakt. Du kommer att vara delaktig i planering av projekt samt sälja in projekt till kund. Förhoppningen är att rollen på sikt kommer att innebära stora utvecklingsmöjligheter på företaget.
Arbetet kommer innebära regelbundna möten med kund, utveckla projekt, arbeta med servermiljöer samma vara support på plats ute hos kund. Du kommer att arbeta med strategiskt förbättringsarbete och omvärldsbevakning för att ligga i linje med de senaste teknikerna inom området.
Mer information om rollen och specifikt företag ges vid en intervju.
Ort: Göteborg
Arbetstider: Vardagar, kontorstid
Uppdragslängd: Långsiktigt konsultuppdrag
Omfattning: 100 %
Vem är du?
Vi söker dig som trivs i en roll där du kan kombinera din tekniska kunskap med ett stort kundfokus. Det krävs därmed att du är lyhörd och förtroendeingivande. Då tjänsten innebär stor frihet under ansvar är du en ansvarstagande och driven person som trivs med att jobba i en föränderlig miljö. Vidare är du som person en teamspelare samtidigt som du trivs med att jobba självständigt.
Krav och Kvalifikationer:
För rollen som kundansvarig IT-tekniker ser vi att du har:
* Åtminstone 3 års erfarenhet av arbete inom IT-support
* God kompetens inom Windows Server och/eller SQL, Active Directory och Office365.
* Mycket goda kunskaper i svenska - tal och skrift.
Meriterande är om du har Cisco eller Microsoft certifikat.
Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.
Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.
Frågor?
Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken till höger. Urval sker löpande så ett tips är att skicka in din ansökan redan idag. Har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att maila Kandidatansvarig Evelina Ilestedt på
Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract
Publiceringsdatum2018-09-03ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-01
Ange följande referens när du ansöker: 67c7df20-1213-
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEvelina Ilestedt
Evelina.Ilestedt@se.experis.com +46725458941
FöretagExperis IT
AdressExperis IT
41104
41104 1481
KontorsadressLilla bommen 5
Jobbnummer 4325472
Observera att sista ansökningsdag har passerat.