Kundadministratör till bank i centrala Stockholm

2Complete AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
I din roll som Kundadministratör kommer du säkerställa att överenskomna försäljningsmål för insättningar och lån uppnås. Du kommer även se till att kvalitetsmålen uppnås inom avtalad tid och resursgräns samt att kundernas problem löses under första kontakten. Vidare kommer dina ansvarsområden innebära följande:
• Bygga relationer med bankens kunder
• Ansvara för att sparandekunders ärenden behandlas professionellt samt att bankens låneprocess, skuldhantering och sparanden följs.
• Försäkra att kvaliteten i ansökningsdata i kundrelaterade fall är av hög standard
• Du stöttar dina kollegor vid behov och du delar med dig av idéer och kundrelaterad information till gruppen.

System du kommer arbete i är: MS Office, Outlook, Confluence, Jira, Profit SE, Genesys



Om företaget
Vår kund är en bank som är specialiserade på fastränteplaceringar och konsumentlån. De är idag verksamma på totalt 9 marknader; Sverige, Finland, Estland, Lettland, Litauen, Spanien, Österrike, Tyskland och Holland.

Din profil
Kompetenskrav: Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete eller en administrativ serviceinriktad roll. Du är van att arbeta självständigt likväl som i team. Vidare är du en god kommunikatör som talar flytande svenska och engelska.

Personliga egenskaper: För att trivas i rollen som Kundadministratör bör du tycka om att ge service i världsklass. Du är lösningsfokuserad, proaktiv, noggrann och social.


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-02-09

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-28
Ange följande referens när du ansöker: 1194
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Margareta Meek margareta.meek@2complete.se

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33

Jobbnummer
3956760

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: