Koordinerande administratör till deltidsuppdrag på globalt bolag
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Är du ute efter ett deltidsarbete där du får utlopp för dina strukturerande och koordinerande egenskaper? Trivs du i en roll som administratör och vill bidra med dina kunskaper på ett globalt verksamt bolag? Då ska du söka tjänsten som Koordinerande administratör idag!
Publiceringsdatum2019-05-23Om tjänstenI din roll som Koordinerande administratör kommer du att främst ansvara för on och off-boarding av konsulter. Tjänsten är på deltid 50%. Vidare består dina arbetsuppgifter av att föra dialog med leverantörer, hantera kandidat CV:n och ordna intervjuer åt beställande chefer. Vid onboarding av nya konsulter kommer du att ansvara för att ordna med accesser till diverse system och planera introduktion. Du kommer även ansvara för redan anställda konsulters tidrapportering och hantera fakturor. Vid avslutande av konsulter kommer du att arbeta med att ta bort konsultens tillgång till access samt andra inloggningsuppgifter.
I din roll som Koordinerande administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Hantering av konsulters on- och offboardingprocesser
Om dig
För att lyckas i rollen som Koordinerande administratör ser vi att du har erfarenhet i Excel och har en vana av att arbeta i flertalet IT-system. Vidare ser vi att du är flytande i engelska språket då koncernspråket är engelska. Du är van vid att arbeta med koordinerande arbetsuppgifter och har lätt för att lära dig nya system och sätt att arbeta.
Viktigt för tjänsten är:
• Erfarenhet i Excel
• Flytande i engelska språket
• Erfarenhet av koordinerande roll sedan tidigare
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet
Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Om anställningen
Tjänsten som Koordinerande administratör är ett konsultuppdrag på deltid 50% med tillsättning omgående. Uppdraget är på 6 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är två personlighetstest (MAP & MATRIGMA) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Hassti Shahidi via 0736-847125 eller
hassti.shahidi@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Administratör, Administration, Excel, Göteborg, Adecco
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-22
Ange följande referens när du ansöker: ref-30069
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHassti Shahidi Sarvghad
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Jobbnummer 4814252
Observera att sista ansökningsdag har passerat.