Koordinerande administratör inom HR/personal

Perido AB / Administratörsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Östersund, Strömsund, Sundsvall, Härnösand, Härjedalen eller i hela Sverige

Är du en administratör ut i fingerspetsarna som tycker om att koordinera och planera? Har du förmåga att hålla ordning på flera saker samtidigt och tycker att bemanning verkar vara ett spännande område? Är du duktig på Excel? Vi har en tjänst för dig!

Publiceringsdatum
2016-10-25

Beskrivning
Perido söker administratörer till en myndighet som bedriver viktig verksamhet för den svenska arbetsmarknaden. Nu behöver de förstärkning till ett av sina kontor i norr, nämligen i Östersund.

Detta är en bred administrativ roll med inriktning på HR/bemanning där dina främsta arbetsuppgifter berör planering, bemanning, lokalbokning och schemaläggning av interna utbildningar. Du står för planeringen av resurser i form av såväl lokaler som utbildningsledare inom ramarna för myndighetens utbildningsverksamhet runtom i landet. Eftersom det är ett stort antal utbildningstillfällen för dig att organisera behöver du vara strukturerad och kunna anamma ett helhetsperspektiv i ditt arbete. Utöver dessa arbetsuppgifter är du kontaktperson för vissa typer av frågor samt ser till att tillsätta eventuella vakanser.

Det är av stor vikt att du kan arbeta självständigt och är orädd inför att ta egna initiativ. När du ska lära dig något nytt anammar du gärna principen ?learning by doing? och kastar dig därför in i nya situationer med glädje. Då du är målinriktad ser du till att lösa problem som kan stå i din väg, oavsett vad problemet gäller. Officepaketet och i synnerhet Excel är verktyg du kommer ha god hjälp av i denna tjänst och dessa har du bra koll på sedan tidigare.

Är det här en tjänst i din smak? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kravprofil för detta jobb
• Eftergymnasial utbildning
• Minst 5 års administrativ erfarenhet
• Goda kunskaper i Officepaketet, i synnerhet Excel
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

• Erfarenhet av koordinerande arbete där du har informerat och samordnat olika aktörer

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i minst 3 månader med chans till förlängning. Tillträde 2016-11-21.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 14412MT i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
14412MT

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 14412MT
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
3127600

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: