Koordinator mot industri
Framtiden i Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Vill du ha möjligheten att kunna utveckla i ett internationellt bolag samt har ett stort tekniskt intresse? Då har vi tjänsten för dig!
Publiceringsdatum2015-12-20ArbetsuppgifterDitt fokus kommer att ligga på att koordinera ut inspektörer. Rollen innebär att du kommer att ta emot ordrar, administrera dessa och se till att rätt inspektör finns på plats hos kund samt förbereda för inspektion. Du kommer att ha kontakt med leverantörer runt om i norden även andra koordinatorer. Andra administrativa arbetsuppgifter som kommer förekomma är bland annat granskning av teknisk dokumentation och fakturering vid avslutat projekt.
Teamet består av två personer och du kommer att ha en mentor i början av tjänsten.
Om företagetVår kund är ett stort internationellt bolag inom bland annat inspektion och certifiering. Mer information kommer att tilldelas under intervjun.
ProfilSkallkrav:
För att du ska vara aktuell för tjänsten krävs det att du har:
• Studerat en teknisk gymnasieutbildning eller högskoleingenjörsutbildning inom mekatronik, el eller maskin
• Goda kunskaper i Officepaketet
• God svenska samt engelska
Det anses meriterande om du har:
• Erfarenhet av systemet BOSS
Som person är du noggrann, stresstålig och strukturerad då dina arbetsdagar inte alltid kommer vara förutsägbara. Du brinner för teknik och är en problemlösare då du ser möjligheter snarare än problem. Du ska kunna jobba självständigt men även ha lätt för att samarbeta i grupp.
Företaget kan erbjuda stora utvecklingsmöjligheter för rätt person!
Om företagetSom anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
AnställningsvillkorOmfattning: Deltid, 30h/v men finns möjlighet till heltid.
Start: v.1 2016
Ort: Göteborg
Varaktighet, arbetstid
Deltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-08
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6541
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJennie Forsell
jennie@framtiden.comFöretagFramtiden i Sverige AB
AdressFramtiden i Sverige AB
Kristinelundsgatan 13
41137 Göteborg
KontorsadressKristinelundsgatan 13, Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2585680
Observera att sista ansökningsdag har passerat.