Kontorsassistent med admin och rekryteringsfokus
Upgrades Education Sweden AB / Lärarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla lärarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Upgrades Education Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Upgrades är ett unikt utbildningsföretag som förmedlar unga akademikers kunskaper och erfarenheter till elever, skolor och företag. Vi är högskolestudenter som erbjuder läxhjälp, intensivundervisning, motivation inför vidarestudier samt en länk mellan elever, högskolestudenter, skolor och företag runt om i hela Sverige.
Hos Upgrades arbetar motiverande högskolestudenter med goda teoretiska och pedagogiska kunskaper. Vi är alltså inte lärare utan studenter som kan våra ämnen och som kan plugga! Att plugga på rätt sätt är viktigt och därför jobbar vi mycket med studie- och provteknik. Samtidigt fokuserar vi på att förmedla kunskap och motivation. Idag är vi ett stort studentnätverk på över 650 coacher men vi söker fler som vill vara med! Vi kan ge dig en flexibel arbetsplats, ett inspirerade jobb och kontinuerlig utveckling genom vårt pedagogiska team.
Vi söker nu en engagerad och glad kontorsassistent till teamet på kontoret. Tjänsten omfattar ca 1-2 förmiddagar/eftermiddagar i veckan och arbetstiderna är relativt flexibla.
Start omgående.
Som kontorsassistent kommer du att bistå våra personal och utbildningsansvariga. Tjänsten kommer främst att innefatta hantering av arbetssökande, samt ansvarar för olika administrativa uppgifter. Du assisterar också personal- och utbildningsansvariga i rekryteringen. Bland arbetsuppgifterna ingår bland annat selektera ansökningar, annonsskrivning, finna och granska kandidater utifrån kravprofiler, genomföra telefonavstämningar och boka intervjuer. I rekryteringen ingår även att dela flyers, annonsera på skolor och marknadsföra Upgrades bland Stockholms studenter. Kontorsassistenten kommer även att ta emot besökande och vara ansiktet utåt mot våra besökare på kontoret.
Som person är du noggrann, engagerad och ansvarstagande. Du är flexibel och har lätt för att samarbeta med andra. Du är en nyfiken person som arbetar självständigt, strukturerat och servicemässig.
Det är viktigt att du talar och skriver svenska obehindrat och har goda kunskaper i engelska då du kommer att kommunicera med arbetssökande till Upgrades. God datorvana är ett krav för tjänsten.
Publiceringsdatum2014-09-09Kvalifikationer• Högskolestuderande
• Meriterande med en pågående utbildning inom personal- och arbetsliv
Vid rätt person kan ansvaret växa med tiden och du kommer att lära dig mycket inom rekrytering och personalvård.
Stämmer detta in på dig? Vill du ha möjlighet att arbeta i ett ungt, roligt och snabbt växande företag? Vi erbjuder dig ett flexibelt och spännande extrajobb.
Vi kommer att göra urval och intervjuer löpande.
Välkommen till oss på Upgrades!
För mer information om tjänsten vänligen kontakta rekryteringsansvarig Amanda Lejon på
amanda.lejon@upgrades.seArbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: Stockholm
KontaktAmanda Lejon, Personal- och utbildningsansvarig 08-310900 ((Växel))
work@upgrades.seFöretagUPGRADES EDUCATION SWEDEN AB
AdressUPGRADES EDUCATION SWEDEN AB
Nybrokajen 13
11148 STOCKHOLM
KontorsadressNybrokajen 13
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 020-310900
Jobbnummer 1990418
Observera att sista ansökningsdag har passerat.