Kontorsansvarig / Receptionist
Humana AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Humana AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och du erbjuds ett jobb med spännande utvecklingsmöjligheter? Välkommen till Humana.
Vi söker nu en Kontorsansvarig / Receptionist till kontoret i Stockholm.
Humanas Stockholmskontor ligger i Stadshagen på Kungsholmen. På detta nyrenoverade, 1 800 kvm stora aktivitetsbaserade kontor arbetar vi runt 180 medarbetare från alla våra affärsområden inom Humanas verksamheter. Kontoret är en samlingspunkt för flera av våra kunder, medarbetare och samarbetspartners och vi söker nu dig som blir den första person de möter vid besök på kontoret.
Om du gillar en administrativ roll, är strukturerad, driven, och har ett stort intresse för mötet med människan, är du personen för oss!
Om jobbet
I rollen som kontorsansvarig / receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter på kontoret. Du kommer främst ansvara för receptionen men även ha administrativa arbetsuppgifter.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara:
• Ta emot, välkomna och hjälpa besökare
• Ansvara för receptionen
• Administrativa uppgifter
• Ordna och boka mötesrum
• Beställningar av kontorsmaterial och mat / fika
• Posthantering, arkivering, mailhantering och kopiering
• Beställa och ta emot olika typer av bud
• Kontakt med leverantörer
• Assistera företagsprojekt
• Organisering och planering av evenemang
Vem är du?
Vi ser gärna att du har erfarenhet av reception eller kontorsansvar sedan tidigare. Du har god datorvana och lätt för att lära dig olika typer av system.
Du skriver och talar flytande svenska och har goda kunskaper i engelska. Då vi också har medarbetare i Norge, Danmark och Finland är det en fördel om du har kunskap av något dessa språk.
Hämtning eller utkörning av material kan förekomma i tjänsten, B-körkort är därför ett krav.
Vi lägger stor vikt vid att du har rätt personliga egenskaper. För att lyckas i rollen behöver du vara serviceinriktad, utåtriktad och flexibel.
Vi erbjuder
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde snarast eller efter överenskommelse. Placeringsort Stockholm (Humanas huvudkontor på Kungsholmen).
Att jobba på Humana
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.
Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete.
Känner du dig inspirerad av vårt företag och jobbet som Kontorsansvarig / Receptionist? Då ser vi fram emot din ansökan så snart som möjligt och senast 13 mars.
För mer information kontakta Judit Atterstrand,
judit.atterstrand@humana.se, 070-53 077 21.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid
Publiceringsdatum2022-02-21Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHumana AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "148294".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Humana AB (org.nr 556760-8475)
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Kontakt Judit Atterstrand
judit.atterstrand@humana.se Jobbnummer 6364681
Observera att sista ansökningsdag har passerat.