Kontorsansvarig Med Ansvar Över Sociala Medier Till Alexander Wh
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning sökeren Kontorsansvarig till Alexander White Fastighetsmäklerisom vill ha ettspännande arbete och som värdesätter att ha roligt på jobbet!Tjänsten är på heltid med start första mars.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en Kontorsansvarig till Alexander White Fastighetsmäkleri som är en innovativmäklarbyrå med kontor belägeti centrala Stockholm. I rollen som Kontorsansvarig kommer du att ingå i ett familjärt team med höga ambitioner och god personalpolitik.Som Kontorsansvarig kommer du att ansvara över den dagliga driften på kontoret, vara behjälplig med diverseadministrativa uppgifter samtsköta företagets sociala medier och annonser.Du kommer att arbeta både självständigt och i team.Tjänsten är på heltid och löper tillsvidare. Önskemålet är att du kan starta första mars.Tjänsten passar dig som tycker om varierande arbetsuppgifter och som älskar att arbeta praktiskt.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss.Detta är en direktrekrytering och du kommer att vara anställd hos Alexander White Fastighetsmäkleri.
Publiceringsdatum2019-02-01Dina arbetsuppgifterDu kommer till exempel att:
• Ansvara över den dagliga driften på kontoret
• Arbeta aktivt med företagets sociala medier och sponsrade inlägg
• Ansvara över annonsbokningen och utformningen av annonser
• Ansvara över hemsidan
• Välkomna besökare
• Se till att kontoret är snyggt och prydligt
• Göra beställningar
• Kontakt med leverantörer
• Post- och budhantering
• Vara behjälplig med administrativa uppgiftertill mäklarna
VI SÖKER DIG SOM
• Har några års erfarenhet av liknande arbete
• Stort intresse för sociala medier
• Kan prata svenska och engelska obehindrat
• Goda kunskaper inom Office paketet och Outlook
• Tidigare har arbetat i Indesign och Wordpress
Det är mycket meriterande om du
• Har arbetat på en mäklarbyrå innan
• Har tidigarearbetat med sociala medier
Som person är du serviceinriktad, social och initiativtagande. Du är strukturerad, prestigelös och ansvarstagande. Du är praktiskt lagd, gillar att lösa problem och har ett sinne för ordning och reda.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Unger
emma.unger@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4588308
Observera att sista ansökningsdag har passerat.