Kontorsansvarig Administratör till Burger Söhne

TNG Group AB / Administratörsjobb / Malmö
2019-10-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsansvarig Administratör till Burger Söhne" (publicerad 2019-11-22) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Erfaren administratör som vill få en nyckelfunktion i ett snabbt växande företag?

Detta är möjligheten för dig som vill vara en del av en dynamisk och växande organisation och önskar en bred roll inom administration. Motiveras du av att jobba med en variation av arbetsuppgifter, med många kontaktytor och där service står i fokus? Burger Söhne Sweden i Malmö söker nu en självständig administrativ koordinator med kontorsansvar. Hos oss har du chansen att axla en nyckelposition där du förutom dina dagliga arbetsuppgifter inom bland annat ekonomiadministration, får utrymmet att utveckla administrativa processer och rutiner.Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Konsumenten är hjärtat i vår verksamhet och vårt mål är att skapa nöjda kunder, lojala mot våra varumärken, på alla kontinenter! Vi vill erbjuda innovation och ständig kvalitetsförbättring. Med oss kommer du att vara en del av ett företag med starka kärnvärden som; ärlighet, öppenhet och fokus. För oss är det viktigt att ha kul på resan!

Burger Group är en av de internationella ledarna inom cigarrer och cigarriller, såväl som innovativa snus/nikotinhaltiga produktsegment. on! är en nikotinprodukt utvecklad av Burger-gruppen. Lanserad i USA, Sverige, Österrike och Japan, har on! blivit en av marknadsledare i den nya kategorin och vann bästa New Products Award 2018 i USA.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Syftet med rollen som Administrativ koordinator är att supportera och samordna den svenska organisationen i fråga om ekonomi, löneberedning samt generell administration. Du kommer även ha ett övergripande och administrativt kontorsansvar.

Några av dina arbetsuppgifter kommer bli att:

* Förbereda och tillhandahålla korrekt finansiell/ekonomisk information till externt redovisningsföretag
* Hantera kundfordringar, betalningar samt övervaka cash flow
* Hantera ekonomirelaterad interndokumentation, analys och rapportering.
* Ansvara för löneberedning (ca 20 medarbetare) och personaladministration
* Ha kontakt med extern payroll-partner
* Vara ansvarig inom organisationen för GDPR-relaterade frågor och möjliga åtgärder.
* Koordinera och förbereda interna och externa möten, konferenser, resor mm.
* Vara kontaktperson för partners inom bland annat resor, försäkringar, parkering och biluthyrning.
* Ansvara för posthantering.
* Se till att kontor och mötesrum är i ett representativt skick.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du ansvarar för alla administrativa uppgifter och stödjer på så sätt svenska verksamheten samt Sverigechefen, som du även rapporterar till. I rollen samarbetar du med alla berörda funktioner och avdelningar internt samt kommunicerar externt med både tjänsteleverantörer och partners. Positionen är placerad på det svenska huvudkontoret i Malmö, Limhamn.



VEM ÄR DU?

Du har flerårig erfarenhet av administration, gärna från breda roller, där du med fördel har hanterat ekonomi- och löneadministration. För att kunna samverka med hela organisationen, både den svenska och internationella, kommunicerar du väl på både engelska och svenska, i tal och skrift. Du är en van dataanvändare och sätter dig lätt in i nya system.

Som person ser vi gärna att du har ett systematisk arbetssätt och agerar på eget initiativ. I rollen har du nämligen ett stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter och därmed behöver du vara både självdrivande och handlingskraftig. Då du kommer ha en viktig servicefunktion i bolaget är det av största vikt att du har lätt för att samarbeta samt att du är kontakt- och relationsskapande. Då du kommer ansvara för en stor bredd av uppgifter, högt som lågt, ser vi att du tar dig an ditt arbete på ett flexibelt och prestigelöst sätt samt skapar en stabil och positiv arbetsatmosfär.
Det är en fördel, men inget krav, om du har möjlighet att börja på kort varsel.

Vi ser fram emot att ta emot din ansökan med CV på engelska.

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-10-24

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Tng Group AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Tng Group AB (org.nr 556648-2781), https://www.tng.se/

Arbetsplats
TNG Group AB

Jobbnummer
4871103

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: