Kontorsadministratör på deltid till Elcab Installation AB

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Elcab-koncernen grundades 1974 i Göteborg. Elcab Installation utför tjänster inom elinstallation, elservice, svagström, solcellssystem och laddningssystem. Vi på Elcab Installation är stolta över vår långa historia och har en mångårig erfarenhet inom det vi gör. På vårt kontor i centrala Göteborg är vi ett gott team som arbetar för varandras framgång. För oss är det av yttersta vikt att vi ser och lyfter varandra. Vi på Elcab Installation arbetar kontinuerligt med feedback för att ha en god psykosocial arbetsmiljö på vår arbetsplats. Hos oss är alla arbetsuppgifter och medarbetare lika viktiga.

Till Elcab Installation AB söker vi nu en kontorsadministratör för ett konsultuppdrag på deltid. Du kommer att arbeta vardagar mellan kl. 7-12 på ett uppdrag på 3-4 månader, med start omgående och chans till förlängning.

Publiceringsdatum
2019-11-18

Dina arbetsuppgifter
Som kontorsadministratör på Elcab Installation AB kommer du att sitta tillsammans med ett tiotal härliga, arbetsglada kollegor i ljusa, trivsamma lokaler i centrala Göteborg. Du kommer att arbeta deltid mellan kl. 7-12 samtliga vardagar, där din ena arbetsdag inte är den andra lik. Rollen som kontorsadministratör innebär varierande arbetsuppgifter, där du får möjlighet att sätta din egen prägel på arbetssättet och komma med egna initiativ. Ditt huvudsakliga fokus kommer att ligga på administration och service. Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att innefatta:

• Ta emot besök på kontoret
• Ansvar för att svara i telefon
• Boka utbildningar
• Se över lokalerna
• Ta emot post och frakt
• Skapa struktur i pärmar och mappar
• Stötta projektledarna med administrativa uppgifter
• Skriva gruppscheman
• Beställning av arbetskläder

Vidare kommer du få möjlighet att vara en stark bidragande faktor till en trivsam stämning på kontoret - kanske tar du initiativ till ett pepparkaksköp en kylig decemberdag eller arbetar fram en trevlig uppdatering till bolagets hemsida inför en ny arbetsvecka? Har du ett intresse för sociala medier så har du möjlighet att utveckla din kommunikationsförmåga genom att ta ansvar för bolagets LinkedIn, Facebook och Instagram. Vidare kommer du att få ansvara för att för hand skriva bolagets traditionella julkort till kunder och samarbetspartners. Ytterligare arbetsuppgifter än de som nämns ovan kan komma att delges dig under uppdragets gång, då du på Elcab Installation AB kommer att vara en del av en föränderlig och dynamisk organisation.

Kvalifikationer
Till den här variationsrika och stimulerande rollen som kontorsadministratör hos Elcab Installation AB söker vi dig som tidigare har arbetat i kontorsmiljö och trivs med det. Du månar om personer i din närhet och tycker i din arbetsroll om att stötta och supportera din omgivning. Du har en kreativ sida på så vis att du ser vad som behöver göras i god tid och din initiativförmåga gör att du gärna ligger steget före. Du trivs i en roll där din arbetsdag inte kan detaljplaneras från start och du har en god förmåga att prioritera om i kalendern efter behov. Vi tror att du är prestigelös, handlingskraftig och trygg i dig själv. Det är av yttersta vikt att du känner dig trygg med att prata i telefon, då du kommer att ansvara för ett ta emot inkommande telefonsamtal.

Då uppdraget är på deltid med arbetstider mellan 7-12 kräver det att du är tillgänglig dessa tider samtliga vardagar. Parallellt med rollen som kontorsadministratör på Elcab Installation AB tror vi att du studerar, arbetar deltid någon annanstans eller att du helt enkelt trivs med att arbeta på deltid.

Du talar och skriver flytande på svenska och du har grundläggande kunskap i engelska. Vidare har du grundläggande kunskap i Office-paketet i allmänhet, samt i Excel och Word i synnerhet.

Du erbjuds
Du erbjuds ett variationsrikt, administrativt och serviceinriktat konsultuppdrag på deltid hos vår kund Elcab Installation AB. Du kommer att sitta med härliga kollegor i trivsamma lokaler i centrala Göteborg, nära Hjalmar Brantingsplatsen. Till kontoret tar du dig enkelt både med kollektivtrafik och med bil. Du erbjuds ett konsultuppdrag med start omgående, som pågår i minst 3-4 månader med chans till förlängning.

Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Vid frågor om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Elin Gulin på elin.gulin@jurek.se. Ansök på www.jurek.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jurek Rekrytering & Bemanning AB (org.nr 556694-5324), http://www.jurek.se/

Jobbnummer
4961285

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: