Konferensvärdinna till en investmentbank
Ryska Posten / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Om tjänsten:
Nu söker vi för kunds räkning en konferensvärdinna till ett heltidsuppdrag som är tillsvidare med omgående start. Kunden är en partnerägd investmentbank med huvudkontor i centrala Stockholm, beläget i ljusa toppmoderna lokaler med vacker utsikt över staden. Som konferensvärdinna så inkluderar de huvudsakliga arbetsuppgifterna att med en mycket hög servicekänsla möta behovet av servicetjänster på ett effektivt sätt för den dagliga driften av konferensavdelningen.
Arbetsuppgifter:
• Ansvara övergripande för den dagliga driften av konferensavdelning samt leverera utifrån den höga standard som efterfrågas.
• Ta emot besökare och gäster på ett mycket välkomnande och professionellt sätt samt förbereda och planera i god tid inför respektive möte.
• Det ingår i arbetsuppgifterna att göra beställningar av frukost, luncher samt övriga inköp.
• Säkerställa att tekniken är fungerande i respektive konferensrum.
• Se till att kontoret och allmänna ytor hålls rent och snyggt.
• Vid behov stötta övriga kollegor i administrationsteamet.
Vi söker dig som:
• Tidigare arbetat som konferensvärdinna och har en gedigen erfarenhet.
• Tidigare arbetat på en advokatfirma, finansbolag eller dylikt med liknande position som konferensvärdinna. Anses som meriterande.
• Har god IT-vana samt goda kunskaper i Office-paketet.
• Kan uttrycka sig väl på både svenska och engelska i tal och skrift.
Som person är du social, positiv och flexibel. En självklarhet är att du är serviceminded och prestigelös. Du är självgående, organiserad, initiativtagande och lösningsorienterad. För att lyckas i rollen har du även skinn på näsan, ett öga för detaljer och förmågan att alltid ligga steget före.
Arbetstiderna är måndag - fredag klockan 07.30-16.30.
Skicka in din ansökan omgående, urval sker löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-02-27ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten
AdressRyska Posten
Sandhamnsgatan 63 B
10253 STOCKHOLM
KontorsadressSandhamnsgatan 63 B
Jobbnummer 3343577
Observera att sista ansökningsdag har passerat.